תרבות ופנאי

ששון איפרם שאולוב נחשף: לא תאמינו כמה עולה הופעה של הכוכב העולה

מחיר ההצלחה: ששון איפרם שאולוב, רשם פריצה אדירה בשנה האחרונה וכבש את מצעדי הפזמונים בישראל. כעת, הוא העלה את המחירים שלו להופעה פרטית, עליה תצטרכו לשלם לא פחות מ-50 אלף שקל
מערכת ice | 
ששון איפרם שאולוב (צילום מתוך ויקיפדיה)
אחד הזמרים שחווים בתקופה האחרונה את הפריצה הכי גדולה בישראל הוא ללא ספק ששון איפרם שאולוב, שכובש את מצעדי הפזמונים בישראל אחרי שהתפרסם בכלל בטיקטוק. וכפי שאתם יודעים, להצלחה יש מחיר, ומסתבר שהוא גבוה במיוחד.
על פי פרסום ראשון היום (שישי) של גיל משעלי ב"מאקו", הכוכב העולה של התקופה הקפיץ את המחירים להופעה פרטית שלו, ואחרי שרק לאחרונה הוא לקח 40 אלף שקל, כעת נודע כי הוא הקפיץ את המחיר ב-10 אלף שקל והמחיר להופעה פרטית שלו עומד על 50 אלף שקל פלוס מע"מ.
 
איפרם שאולוב התפרסם החל בזכות פרסום סרטונים ויראליים שכללו גרסאות כיסוי לשירים שונים. בשנה שעברה הוציא את הסינגל "משהו אמיתי בעיניים", שהיה ללהיט הפריצה של שאולוב והגיע לחמישייה הפותחת במצעדי הפזמונים. השיר זכה בשנה האחרונה לפופולריות עצומה והפך לאחד מהמושמעים ביותר בתחנות הרדיו, ביוטיוב ובספוטיפיי, וכך הביא את שאולוב ללב המיינסטרים הישראלי. שאולוב מתחזק כמה חשבונות ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים. לאחרונה שיתף פעולה בשיר "הדם שלי" עם הזמרת אודיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה