תרבות ופנאי

אניה בוקשטיין נגד הממשלה: "נפגע להם הכבוד, תעזבו אותנו בשקט"

השחקנית שיתפה בפוסט שיוצא נגד הממשלה, וטוען כי יושבים בה "חבורת גברים מפוחדים מהצל של עצמם שנפגע להם הכבוד". עוד נכתב כי הם "דנים אותנו לחיים או למוות"
מערכת ice | 
אניה בוקשטיין (צילום אינסטגרם/ אניה בוקשטיין)
השחקנית אניה בוקשטיין שיתפה היום (שלישי) פוסט שנכתב על ידי משתמשת אחרת, ובו היא יוצאת נגד הממשלה. "אנחנו קורבנות של גבריות רעילה, יושבת לה חבורת גברים מפוחדים מהצל של עצמם שנפגע להם הכבוד", כתבה. בהמשך הוסיפה "דנים אותנו לחיים או למוות. לכו לפייט קלאב. תעזבו אותנו בשקט".
בוקשטיין כתבה על הדברים הללו: "אנא מכם". הפוסט עצמו ששיתפה זכתה לצפיות ותגובות רבות מצד גולשים הביעו הזדהות, אך ספג גם ביקורת בטענה שהמחדל כלל לא קשור לגברים, וכי אין שום סיבה לטעון כי הבעיות בהתנהלות הממשלה קשורות לעובדה שיש בהן רוב של גברים.
 
מוקדם יותר, הדוגמנית נטלי דדון שיתפה את דבריו של גיא בן שמעון, אשר שרד את מסיבת הנובה וביקר את הממשלה על כך שהפסיקו לשלם פיצויים לשורדים: "יש לי המון חברים שלא יוצאים מהמיטה. אני אישית עדיין לא יוצא. אני לא רואה איך אני חוזר לעבוד, הרי המטרה העיקרית היא שכולנו נחזור ונהיה אנשים אמיצים בעבודה". בן שמעון הסביר כי שורדי מסיבה נאלצים להתמודד עם שכר דירה והוצאות רבות, אך בעוד כחודש ייגמר להם התשלום שלו הם זכאים מהמדינה. "זה לא הגיוני. אני ראיתי נשים שצורחות את החיים שלהן עד שהן מתות. הגוף לא יודע לתת כמויות כאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה