תרבות ופנאי

נורית גפן רוצה שיבנו ממנה לגו כשתמות? "אני מצולק - זה טירוף"

בפודקאסט המשפחתי, סיפר דילן, נכדה של נורית גפן, על טראומת הילדות שעליו אחראית סבתו. דילן גפן סיפר על בקשותיה המוזרות של סבתו לגבי אופן קבורתה: "ילד בן 5 לא מצליח להבין את הקונספט הזה, אז את אומרת לי כאילו: 'תשחק עם הלגו של השלד שלי?'"

מערכת ice | 
נורית גפן (צילום All in prodcastim)
לאחר שנורית גפן, אמו של אביב גפן, הודתה בכאב על הקשיים הרבים עמם התמודדה בטיפול בבעלה לשעבר יהונתן גפן ז"ל, בפרק נוסף של הפודקאסט המשפחתי בו משתתפים בנה אביב ונכדה דילן, סיפרה גפן כיצד היא מעוניינת להיקבר ביום מותה.
דילן, נכדה של נורית גפן, פנה לאביו ואל סבתו וסיפר על נושא שלטענתו "גרם לו לטראומות בילדות". נורית גפן, שהבינה ישר על מה נכדה מתכוון סיפרה בהרחבה: "אה כן סבתא לגו. אחרי שאני אמות, שיקברו אותי עד שאני אשאר שלד ואז יוציאו את השלד...".
גפן, שלא סיימה להסביר את דבריה, זכתה לעקיצה מצד בנה אביב: "מה זה יוציאו? אני אלך בלילה עם התעויט ומיטלמן, נוציא את העצמות ננקה אותן נחבר עם חברים טובים ווים ואז יהיה סבתא לגו בתיבה ואז אליוט ישחק עם החלקים של סבתא שלו".
נורית, שזרמה עם ההומור המיוחד של בנה, המשיכה את דבריו ואמרה: "ולשים נצנצים, ולהלביש אותי". דילן, אשר נדהם מהרעיון של סבתו, מתח ביקורת על מחשבותיה המשונים של סבתו: "אני מצולק. זה רעיון טירוף בעיני". בתגובה לדבריו, ענתה נורית בנחרצות: זה רעיון נהדר בעיני".
דילן, אשר המשיך למתוח ביקורת על דבריה של סבתו, ציין בפניה כי הוא נחשף לכך בגיל 5 כאשר זו סיפרה לו על רצונה המשונה בעת מותה. "ילד בן 5 לא מצליח להבין את הקונספט הזה, אז את אומרת לי כאילו: 'תשחק עם הלגו של השלד שלי?'. זה שיגעון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה