תרבות ופנאי

לאחר שלחם במשך 4 חודשים: רביב כנר מכריז - "אני מחכה לזה"

לאחר שנרתמם למאמץ המלחמתי ונלחם במשך 4 חודשים, רביב כנר חוזר ובגדול ומכריז על סיבוב הופעות חדש בקיץ. רביב כנר: "אני מצפה לזה ואני רוצה את זה הכי עוצמתי שיש"
מערכת ice | 
רביב כנר (צילום מתוך האינסטגרם)
לאחר שנרתמם למאמץ המלחמתי ולחם במשך 4 חודשים, הזמר רביב כנר, אשר התפרסם לראשונה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", מכריז על סיבוב הופעות חדש בקיץ. על ההתלבטות בנושא ההופעות בקיץ סיפר כנר:  "כבר יותר מחצי שנה שיותר קשה לתפקד. יותר קשה לנשום. יותר קשה לחייך ויש איזו אווירה של סוף העולם שפשוט לא נגמרת. דכאון תמידי  ועצב עצו  ואני תוהה לעצמי מה הטעם להמשיך? מה הטעם לשמוח. מתלבט ומתחבט עם עצמי ימים ארוכים האם לחזור להופיע. מה זה ייתן בכלל".
כנר, אשר ידוע כלוחם המתמודד עם פוסט טראומה בשל שירותו הקרבי, סיפר על המורכבות שבחזרה לשגרה: "גם בדבר הקדוש הזה שנקרא מוזיקה פגעו לנו. ורצחו את הנשמה שלנו במסיבה של האנשים היפים בעולם. החלטתי לא להסתכל על ההופעות בהיבט כזה, כי מעבר לשמחה יש משהו אחר. זה הרגע שלנו".

(צילום: ניר אמיתי)
כנר, שהמשיך לרגש את עוקביו וציין כי זה הזמן להיות יחד, לבכות, לצחוק ולצעוק. "לצעוק הכי חזק את כל מה שכואב לנו". כנר, שחזר אחרי 4 חודשים של לחימה ממושכת, סיפר על התחושות שלוו באותה החלטה: "בשביעי באוקטובר, בשבת הכי שחורה, התגייסתי למילואים ומאז נתק כמעט מוחלט מכם. כי פשוט לא יכולתי להכיל את זה. אבל הנה. אני אומר כאן הכי גלוי שיש. אני מחכה לזה. אני מצפה לזה. ואני רוצה את זה הכי עוצמתי שיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה