תרבות ופנאי

בשל איום כטב"מים באירוויזיון, המשטרה בשוודיה בכוננות שיא

ברקע איומי טרור שונים על אירועי האירוויזיון בשבדיה, וזאת בשל השתתפותה של ישראל בתחרות, כוחות הביטחון בשבדיה נערכים בכוננות שיא לאיום פוטנציאלי של כטב"מים התקפיים, ומגייסים כוחות משטרה מהמדינות השכנות
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)
משטרת שבדיה אישרה כי לקראת האירוויזיון צפוי להגיע תגבור של כוחות משטרה מהמדינות השכנות דנמרק ונורבגיה,שיקימו כוח משטרתי משותף לטובת האירוע, ויסייעו לשמור על הסדר ולהגן על הציבור במהלך האירוויזיון 2024 במאלמו, כך לפי האתר WIWIBLOG.
מערך הכוח המיוחד שמכונה "הכוח הנורדי" הזה יבצע פעולות שמירה ואבטחה על היכל ארנה מאלמו, המקום בו צפויים להיערך שלבי התחרות וכלל אירועי האירוויזיון, יחד עם אירועים ציבוריים ומלונות באיזור מאלמו. הכוחות יפרסו גם לטובת פיקוח ושמירה בהפגנות הרבות שצפויות להתקיים במהלך החגיגות.
לפי עיתונאי SVT, תאגיד השידור השוודי, "המאמץ המשטרתי סביב האירוויזיון במאלמו צפוי להיות אחד הגדולים בהיסטוריה השוודית, עם אלפי שוטרים מעורבים ובסקונה לא יקבלו שוטרים חופשה בקשר לאירוע".
 
פר אנגסטרום, מפקד המשטרה בשוודיה, אמר ל-SVT כי המשטרה הביאה טכנולוגיה וציוד מיוחדים שיכולים להתמודד עם רחפנים שעלולים לאיים על התחרות.
"כמובן שמל"טים יכולים לשבש את האירוע", הוא אומר. "יוקם אזור אסור לטיסה ועם המערכת הזו נוכל לפקח עליו ולהבטיח תאימות... יש לנו את הציוד הזה גם בהקשרים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה