תרבות ופנאי

עדן גולן נפגשה עם השב"כ? המשלחת לאירוויזיון 2024 מתכוננת לטיסה

המשלחת הישראלית לתחרות הזמר האירופית נועדה עם נציגי שירות הביטחון הכללי. אלה ערכו תדריך ביטחוני סודי, כאשר הנוכחים התבקשו לא לדבר על תוכנה של הפגישה. בין הנושאים שעלו הייתה ההתנהלות של גולן והמשלחת במאלמו
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 במאלמו, זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון" עדן גולן, נפגשה עם נציגי השב"כ במשרדי תאגיד השידור הישראלי כאן 11 החדשים שנחנכו היום (חמישי) באור יהודה. חודש לפני שהזמרת תמריא לשוודיה עבור תחרות האירוויזיון, נציגת ישראל עדן גולן נפגשה עם אנשי שירות הביטחון הכללי.
עדן גולן, יחד עם אנשי המשלחת שלה ונציגי התאגיד, נפגשו נציגי השב"כ שערכו לנוכחים תדריך ביטחוני סודי והנוכחים התבקשו לא לדבר על הפגישה ועל תוכנה. על פי הפרסום ב-mako הבוקר (חמישי), תוכן הפגישה נשמר בסוד, אך ניתן לספר כי בין הנושאים שעלו הייתה ההתנהלות של גולן והמשלחת במאלמו.
 
בחודשים האחרונים קיבלה משטרת מאלמו בקשות רבות להפגנות נגד השתתפות ישראל באירוויזיון 2024 עקב המלחמה בעזה. מאלמו היא עיר בעלת אוכלוסיה מוסלמית גדולה (כ-12% מתושבי העיר), ותושבי העיר היהודים מזהירים: "יש אזורים שאסור להסתובב בהם". משטרת מאלמו קיבלה בקשה גם למחאה בה יישרפו ספרי קוראן, יום לפני האירוויזיון. מהלך שקומם עליה ביתר שאת את האוכלוסייה המוסלמית המקומית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שריפת הקוראן רעיון של בן דביר? (ל"ת)
    מובא 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור