תרבות ופנאי

אביב גפן חוטף מהצל: "למה את הסדר ביטלת וההופעה בירקון מתקיימת?"

אחרי שאביב גפן חשף כי הוא לא עושה סדר פסח בביתו בעקבות העובדה ש-133 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס, הצל הגיב: "אם כבר ביטלת את הסדר למען החטופים, למה ההופעה בירקון מתקיימת?"
מערכת ice |  4
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
אביב גפן, הזמר האהוב, חשף עם פוסט שהעלה לרשתות החברתיות כי את ערב פסח השנה הוא לא הולך לחגוג ולא יעשה את סדר הפסח כמדי שנה, זאת בעקבות העובדה ש-133 חטופים נמצאים בשבי החמאס כבר למעלה מ-200 ימים.
בפוסט שהעלה כתב אביב גפן: "לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח. מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה". מי שלא נותר חייב והגיב לגפן הוא הצל, יואב אליאסי, שהעלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "אביב בלי ציניות כל הכבוד על היוזמה. אבל רק שאלה אם כבר ביטלת את הסדר למען החטופים, למה את הסדר ביטלת וההופעה שלך בירקון מתקיימת?".
 
בתוך כך, מלבד אביב גפן, עוד הרבה ידוענים העלו פוסטים לרגל סדר הפסח, אותו אנו מציינים על רקע המלחמה הקשה והחטופים שעוד בשבי. רותם סלע שיתפה: "199 ימים, 133 חטופים. ליל הסדר והם עדיין במנהרות החמאס. בלתי נתפס. החג הכי עצוב שהיה". גם נועה קירל כתבה: "חג החירות הגיע והחטופים עדיין שם, בגיהנום חסר רחמים. כבר 199 ימים". 
עידן עמדי, שנפצע בעת לחימה בעזה ונמצא עדיין בהליך שיקום, פרסם תמונה של שולחן ערוך לחג אך ריק מאנשים, כשעל הכיסאות שלצידו מופיעים איורים של חטופים, וכתב: "עבדים היינו. עתה?".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כי יש הבדל מהותי בין "פוזה" לכסף.
    אלכס 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא זו בלבד שיקיים הופעה כמתוכנן, חלק ניכר מאלו שיבואו לחגוג ולשמוח בהופעה הם אותם מצקצקי הסיסמאות בהפגנות השונות, בקפלן, בכיכר החטופים ....
    סגור
  • 3.
    גועל
    אביב 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל
    סגור
  • 2.
    אביב גפן
    רפפורט 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין גבול לצביעות השמאל?! ככה השמאל מתנהג גם בקפלן גם ברחובות אלכס!!!
    סגור
  • 1.
    מי מטיל את הצל הגדול על המדינה? (ל"ת)
    ציפי 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור