תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: יוצר הסרטים המוערך הלך לעולמו במפתיע

ריי צ'אן, אשר היה אחד מגדולי המפיקים באולפני מארוול, הלך לעולמו. בהודעת ההספד שנשלחה מטעם האולפנים, נכתב: "הוא היה בראש ובראשונה חבר טוב של כולם. הצליח להוציא את המיטב מכל מחלקה בה עבד"
מערכת ice | 
קולנוע (צילום vecteezy)
ריי צ'אן, אשר נודע בזכות עבודתו כמפיק סרטי מארוול המצליחים, הלך לעולמו. מטעם מארוול פרסו הודעת הספד: "ריי היה בראש ובראשונה חבר טוב של כולם באולפנים. הוא היה מוכשר והביא יצירתיות ותשומת לב לפרטים של כל פריים בסרטים עליהם עבד. הצליח להוציא את המיטב מכל מחלקה בה עבד. אנחנו הרוסים מהפטירה שלו".
סרטו הראשון של צ'אן היה "העולם האפל" אשר יצא לאקרנים בשנת 2013. אחרי שעבד כמנהל אמנותי מפקח, הוא המשיך לשמש בתפקיד בכמה מהסרטים הגדולים ביותר של היקום הקולנועי של מארווול (כמו הנוקמים, דוקטור סטריינג' ועוד). כמו כן, הוא עבד בהפקת ויצירת סרטים רבים מחוץ לאולפני מארוול. אין ספק כי מעורבתו בתחום הקולנוע האמריקני הייתה רבה, ועבודתו המקצועית זכתה להערכה רבה.
 
עוד נכתב בהצהרה על מותו: "ריי היה מעצב הפקה מדהים שעזר לעצב את היקום הקולנועי שלנו. הוא הביא למסך עולמות שטרם נראו, והוא היה כמובן חבר ועמית נפלא. כל מי שהיה לו הזכות לשתף איתו פעולה יתגעגע אליו מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה