תרבות ופנאי

בשורה למכורים: סדרת הלהיט של יס חוזרת לעונה חדשה

אם גם אתם נשאבתם לסדרה על השותפות הרווקות, בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב, תשמחו לדעת שאחת הסדרות הכי מצליחות של YES חוזרת לעונה שנייה. יש למה לחכות.

מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)

העונה הראשונה של הסדרה המצליחה "בלאדי מורי" הסתיימה לאחרונה והשאירה את הצופים עם חשק לעוד. הסדרה של סתיו אידיסיס, שהפכה להצלחה גדולה, מספרת את סיפורן של מורי (נעמי לבוב) ודנה (רותם סלע), שותפות רווקות שמסתבכות במשולש רומנטי. הדמות מורי היא תסריטאית שעברה תאונת דרכים, פוגעת ברכב אספנות ובורחת. הנהג, שמגלם שלומי פיארו, מאתר את כתובתה ומגיע לביתה, שם הוא מתאהב במהירות בדנה (רותם סלע) השותפה והחברה הכי טובה שלה שהיא גם רופאה מתמחה. קומדיה רומנטית אבל לא כמו שהכרנו.
 


יוצרת הסדרה, סתיו אידיסיס, עמדה להתחתן בעצמה אבל נפרדה מהארוס ונכנסה לדיכאון. היא נשארה עם קריירת משחק תקועה וחוותה בעצמה רווקות מאוחר. נראה שהניסיון האישי הוא מה שהוביל אותה לכתוב את הסדרה.

כזכור, לפני כמה חודשים התפרסם מידע מפתיע על השחקנית נעמי לבוב. הכוכבת, שבעבר היתה זוגתו של השחקן יוסי מרשק, נכנסה להריון שני עם לא אחר מאשר האקס שהוא גם אב בתה הראשונה דניאלה. השניים החליטו להביא לעולם ילד נוסף בהורות משותפת, ארבע שנים אחרי שנפרדו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה