תרבות ופנאי

נבחר הגבר הסקסי ביותר בעולם לשנת 2022

כמדי שנה, מגזין 'פיפל' האמריקאי בוחר את הגבר הכי סקסי לשנה הנוכחית, ואולי קובע מגמה בקרב השחקנים מהעולם הקולנועי של מארוול
מערכת ice |  1
הגבר הסקסי ביותר בעולם לשנת 2022
חלק מהפעילות החשובה של מגזין 'פיפל' (People Magazine) האמריקאי היא ההכרזה השנתית של המערכת על הגבר הסקסי ביותר לאותה שנה. השבוע המגזין מודיע על הבחירה לשנת 2022 והוא לא אחר מאשר קפטן אמריקה, כריס אוונס (41).
אוונס הוא כבר ממש לא כוכב עולה ובעשור האחרון הוא נהנה מהצלחה רבה בעקבות הגילום של הגיבור האמריקאי מהקומיקס של מארוול ביקום הקולנועי. כעת, לאחר שסיים לכאורה את תפקידו בסרט האחרון של "הנוקמים" הוא מציין בריאיון למגזין שהוא מרגיש הרבה יותר חופשי לבחור בפרויקטים שעונים על הטעם האומנותי שלו. לכך הוא מוסיף כי הוא כבר מבוגר מדיי בשביל לקחת אתו מזוודה לחצי שנה של צילומים ושהוא מאד מרוצה שהוא הכה שורשים. 
 

יתרה מכך, אוונס מפגין צניעות רבה במהלך הצילומים למגזין והריאיון ומתקשה לדבר על המונח "סקסי" ביחס לעצמו. יחד עם זאת, ליליד בוסטון אין בעיה לדבר על כל הדברים הסקסיים בעיר הולדתו ובעיקר מדגיש את האוניברסיטאות היוקרתיות בעיר. 
למרות הקושי לקרוא לעצמו סקסי הוא אומר כי ישנה מישהי מיוחדת בחייו שתשמח להתגאות בתואר החדש שלו ולשמחת המעריצות ממש לא מדובר בבת זוג אלא באמו: "אימא שלי תהיה כל כך שמחה. היא גאה בכל דבר שאני עושה אבל זה משהו שהיא ממש יכולה להשוויץ בו". לאוונס כאמור אין בת זוג וילדים אבל הוא לא שולל את העובדה שהוא מקווה לכך. יחד עם זאת, אוונס ידוע בכך שהוא ממעט לדבר על דברים כה אישיים בפומבי.
 
הבחירה באוונס עשויה להוות מגמה עבור המגזין היות והוא השחקן השלישי במספר ברציפות שהגיע למעמד ושמוכר עקב השתתפותו בסרטי מארוול. בשנת 2021 היה זה פול ראד לו ייצא בקרוב סרט שלישי במסגרת תפקידו כאנטמן ושנה לפני היה זה מייקל בי ג'ורדן שהופיע בסרט הראשון של "הפנתר השחור"
 
הגבר הסקסי בעולם לפי מגזין פיפל, יוטיוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיכסא (ל"ת)
    יוגב 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור