תרבות ופנאי

סלינה גומז זכתה בפרס של קרן רודרמן הישראלית

הזמרת והשחקנית ההוליוודית, זכתה בפרס MER על שם מורטון רודרמן, כהוקרה על תרומתה להעלאת המודעות לתחום בריאות הנפש
מערכת ice |  1
סלינה גומז (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמרת והשחקנית ההוליוודית, סלינה גומז, זכתה בפרס MER על שם מורטון רודרמן, כהוקרה על תרומתה להעלאת המודעות לתחום בריאות הנפש. הקרן הישראלית-אמריקאית, קרן משפחת רודרמן, מוקירה את סלינה גומז על תרומתה הרבה של הזמרת, השחקנית, היוצרת והמפיקה המפורסמת לקידום תחום בריאות הנפש, וכן על מסירותה להעלאת המודעות לסוגיות הקשורות בתחום זה, ולכן הוחלט להעניק לה את הפרס היוקרתי.
גומז התייחסה לזכייה המרגשת בפרס היוקרתי: "אני גאה להיות הזוכה לשנה זו בפרס מורטון א' רודרמן לשילוב. נושא בריאות הנפש משפיע על כולנו, ולכל אחד מאיתנו יש תפקיד, כדי להבטיח שלכל אחד – ללא קשר לרקע שלו – תהיה גישה לשירותי בריאות הנפש. אני מקווה שבאמצעות שיתוף הסיפור שלי והשימוש בפלטפורמות השונות, נוכל להעצים זה את זה, וכך גם להביא צעירים נוספים לעסוק בבריאות הנפש".
 
בראיונות שהעניקה גומז בסוגיות הקשורות לתחום בריאות הנפש, היא שיתפה כי הטיפול בבריאות הנפשית שלה עודנו מתמשך. ולמרות האתגרים שעימם היא מתמודדת והעובדה שאובחנה כדו-קוטבית היא שואפת להשתמש במעמדה הציבורי כדי לשתף את הסיפור האישי שלה ולאפשר לאחרים להרגיש פחות לבד ולקבל את העזרה הדרושה להם. "בריאות הנפש זהו נושא שקרוב אליי אישית. הדרך להבין איך לנהל נכון את הבריאות הנפשית שלי לא תמיד הייתה קלה, אבל זה משהו שאני עובדת עליו כל הזמן, ואני מקווה שאוכל לעזור לאחרים להתמודד אתו", אמרה גומז.
בשנת 2020 הקימה גומז את Rare Impact Fund, זמן קצר לפני השקת קו המוצרים שלה - Rare Beauty, תוך התחייבות כפולה: לתרום אחוז אחד מכלל המכירות ממוצרי Rare Beauty לקרן Rare Impact, וכן לגייס 100 מיליון דולרים במשך עשר שנים, בשיתוף קרנות פילנתרופיות, שותפים תאגידיים ותורמים פרטיים, כדי להרחיב את הנגישות לשירותי בריאות הנפש ולחינוך בני הדור הצעיר בנושא. עד כה חילקה הקרן מענקים בסך 1.7 מיליון דולרים ל־17 ארגוני בריאות הנפש. נוסף על כך, במאי 2022 אירחו Rare Impact Fund וגומז, את פורום הפעולה הראשון לנוער בנושא בריאות הנפש, בשיתוף פעולה עם ממשל הנשיא ביידן ועמותות אחרות.
"בפעילותה החשובה מקדמת סלינה גומז את כל אותן המטרות והמשימות שהגדרנו לעצמנו בקרן בתחום בריאות הנפש. שליחותה זו זוכה לחשיבות רבה יותר בעיצומו של משבר בריאות הנפש חסר התקדים בקרב בני הנוער, הצעירים וכלל האוכלוסייה", אמר ג'יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן, והוסיף: "סלינה שואבת השראה מהמסע האישי שלה, היא העניקה את קולה למאבקיהם של רבים, בני אדם שהתמודדו עם אתגרים נפשיים, תוך כדי עבודה בלתי נלאית למען הגברת הנגישות למשאבים ולתוכניות חיוניות לבריאות הנפש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינה של מטומטמים
    זועמת 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי מטומטמים, תתנו לשונאים שלנו פרסים
    סגור