תרבות ופנאי

החתן של צביקה פיק מסתבך? העבר עם הארווי ויינשטיין נחשף

בראיון ל-CNN, קוונטין טרנטינו, מגדולי הבמאים והתסריטאים בהוליווד הפתיע בווידוי: "אני מרגיש רע. אני מרגיש רע שלא דיברתי איתו על זה כ'גבר לגבר'"
מערכת ice | 
דניאלה וטרנטינו (צילום shutterstock)
החתן  של צביקה פיק, אחד הבמאים והתסריטאים החשובים בהוליווד, קוונטין טרנטינו, הודה בריאיון ל-CNN אמש (שישי) כי למעשה ידע על התנהגותו ומעשיו השערורייתיים של המפיק והבמאי הארווי ויינשטין, על אף שגם טען כי לא היה ידוע לו על תקיפות מיניות, אונסים וכדומה.
טרנטינו סיפר בין היתר: "מעולם לא שמעתי את הסיפורים שיצאו מאוחר יותר בכלל. שמעתי את אותם הסיפורים שכולם שמעו. מעולם לא היו דיבורים על אונס או משהו כזה. הסיבה שלא דיברתי הייתה כי זו שיחה שקשה לנהל. הרגשתי שזה פתטי. הרגשתי שמה שהוא עושה היה פתטי ולא רציתי להתמודד עם הפתטיות שלו".
 
עוד הוסיף: "מעולם לא שמעתי אף שחקנית אומרת דבר כזה, זה היה רק ​​אתה יודע, 'אל תיכנס איתו ללימוזינה'. קל היה למדר את זה במידה מסוימת. בכל מקרה, אני מרגיש רע. אני מרגיש רע שלא דיברתי איתו על זה כ'גבר לגבר'".
עוד חשף באוקטובר 2017 כי השחקנית מירה סורבינו טענה בפניו על הטרדה מינית מצד ויינשטיין. "ידעתי מספיק לעשות יותר ממה שידעתי, היה בזה יותר מסתם השמועות הרגילות, הרכילות הרגיל. ידעתי שהוא עשה כמה מהדברים האלה. הלוואי ולקחתי אחריות על מה ששמעתי. אם הייתי עושה את העבודה שהייתי צריך לעשות אז, הייתי צריך לא לעבוד איתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה