תרבות ופנאי

גל גדות בדרך לתביעה מטורפת? אולפני האחים וורנר על הכוונת

לאחר שסיימה לאחרונה את תפקידה כוונדרוומן, אחרי שבאולפני DC תחת המנהלים החדשים החליטו להקפיא את צילומי הסרט, מתברר כי היא נפגשה בזום עם בן אפלק והנרי קאוויל כדי לבדוק את האפשרות לתביעה
מערכת ice |  6
גל גדות (צילום יחצ)
רק במהלך השבוע שעבר נודע כי גל גדות, הדוגמנית והשחקנית הישראלית, שהפכה לכוכבת בינלאומית בעיקר בזכות תפקידה הראשי בתור וונדר וומן, איבדה את התפקיד החשוב והגדול ביותר בחייה, אך כעת על פי דיווחים בארצות הברית נראה כי המילה האחרונה שלה ושל עוד מספר שחקנים זועמים לא נאמרה.
לפי הדיווחים, גל גדות, יחד עם שני הכוכבים בן אפלק והנרי קאוויל נפגשו במהלך השבוע בזום כדי לבחון אפשרות לתבוע את אולפני האחים וורנר בטענה להפרת חוזה והנזק שנגרם לעתידם המקצועי בעקבות ההחלטה שהתקבלה לגנוז את הדמויות שלהם (וונדרוומן, באטמן וסופרמן בהתאמה), כחלק מהשינויים שנעשים באולפנים בתקופה האחרונה.
כזכור, הפרק השלישי במעלליה של וונדר וומן, שההפקה שלו הייתה אמורה לצאת לדרך בקרוב, נכנס הוקפא ולא יצולם כלל. הסיבה לכך היא שהמותג של וונדר וומן שייך לאולפני DC, שמתקשים להתחרות באימפריית הקומיקס של מארוול ומנסים למצוא כיוונים חדשים.
 
ג'יימס גאן, שנכנס להנהלה של אולפני DC המתחדשים, הגיב אז בטוויטר על הטענה כי ב-DC בחרו "להעיף" את גל גדות. בתגובה למעריץ שכתב לגאן בטוויטר כי הוא "מחכה בקוצר רוח לראות מה אתם מתכננים לנו, אך יש לציין כי ההחלטה להעיף את גל גדות והנרי קאוויל (בעיקר אחרי שהודיעו על שובם) לא מעוררת ביטחון", גאן כתב: "אני לא מבין מאיפה הבאתם ש'העפנו' את גל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פחח עוד איזה קאקרית שעלה לה הפיפי, יאכלו אותה בלי מלח (ל"ת)
    אדי 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אתה דביל (ל"ת)
    אחד שמכיר אותך 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    Soooo....
    Miss me 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    She realy is a bad actress, what there is to sow? They dont want you.. u r not good!! Deal with it..
    סגור
  • 3.
    שחקנית דרגה ג
    סוני 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקריירה שלה נגמרה, לא זאת של אפליק או כוויל. שחקנית דרגה ג שלא ידועה בשום דבר חוץ מוונדר וומן סוג סרטים שאפילו חיות 3D בהו הן מפורסמות, היא אף פעם לא תהייה נטלי פורטמן שחקנית של דראמה ואקשן וכל סוג של סרטים שחקנית עם שכל וקריזמה.
    סגור
  • 2.
    זה כמו שתגיגו שהגזר תובע את האיכר
    רונה 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    העסיקו אותה האכילו אותה נתנו לה עבודה הפכו אותה שמה שהיא לא חלמה להיות והיא תובעת אותם יעיפו אותה עם בעיטה באחרויה למדינה שהיא הכוכבת לא עמדה לצידה בשעת משבר ומכאן מי ישורנו
    סגור
  • 1.
    גל גדות גמרה עם הולווד
    רונית 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ובעיקבות התביעה נראה שתצטרך לעבוד בתחום אחר... .. אם בכלל לא ציונית לא שחקנית לא שום דבר יכלה לקנות עולמה ברגע ובחרה לא לעמוד לימין ישראל בשעת צרה וזה יום התשלום כעת מחדשת קשרים עם עברה הישראלי במטרה לחזור ..
    סגור