תרבות ופנאי

רייאן ריינולדס וזוגתו תורמים מיליון דולר: "לעזור לילדים בישראל ובעזה"

צמד השחקנים צמד השחקנים ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי החליטו לתרום מיליון דולר למועצה הבינלאומית של הצלב האדום. לפי שעה, נראה כי הזוג לא בחרו צד במלחמה וטען כי התרומה היא:"על מנת לעזור לילדים בישראל ובעזה" 
מערכת ice |  7
ראיין ריינולדס בפרסומת בתקופת הקורונה (צילום מתך עמוד הטוויטר של ראיין ריינולדס)
בני הזוג ההוליוודיים והשחקנים ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי החליטו לתרום למועצת הבינלאומית של הצלב האדום מיליון דולר. הזוג לא בחר צד במלחמה הנוכחית ולטענת מקורב לזוג מטרת התרומה הינה: "על מנת לעזור לילדים בישראל ובעזה".
המהלך הפתיע רבים בהוליווד זאת משום שהזוג, שהתחתן לפני יותר מעשור מרבה לתרום למען מטרות הומניטריות וחברתיות שונות בדגש על תרומות למען ילדים, ונכון לשעה זו בחרו שלא לגבות צד מסוים בקונפליקט, וטרם התייחסו למלחמה בעמודי הרשתות החברתיות הפופולריים שלהם.
 
כזכור ידוענים רבים מכל רחבי העולם התבטאו רבות בעד כל אחד מן הצדדים במלחמה הנוכחית, ריינולדס ולייבלי, הורים לארבעה ילדים, הם בין הכוכבים הראשונים שתרמו מכספם הפרטי לארגון רפואי/הומניטרי שמסייע לנפגעי המערכה.
בעבר, הזוג סכומים זהים אם לא גבוהים מכך למען פליטים אוקראינים אשר נאלצו לנטוש את בתיהם בשל המלחמה והפלישה הרוסית. בנוסף, הזוג תרם גם לעמותה שפועלת למען ארגון השחקנים ששובת מזה כמה חודשים בהוליווד, וקודם לכן גם לארגוני סיוע צפון אמריקניים בתקופת הקורונה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שידחוף לתחת , (ל"ת)
    דוד 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    אמממ
    דוד 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקנו אותי אם אני טועה, אבל הצלב האדום פועל רק בעזה, בישראל יש מד"א. משמע הוא אמר אמירה כללית נוגעת כביכול רק לילדים בין שני הצדדים אבל תורם כסף לגרון הפעיל בפועל רק בעזה בזמן שברור שחאמס שולט שמה ויכול לקחת מהם מה שהוא רוצה. תמימות שאין כמותה. כל הזמן שמדובר בישראל, מפחדים פחד מוות להיות לצידנו, כל העולם צבוע!!! למה, כי הערבים הם רוב מוחץ בעולם לעומתנו וההסברה המעוותת שלהם חזקה בהרבה מהכמעט לא קיים שלנו. תוצאה של מדיניות ממשלה כושלת לאורך כל השנים האחרונות בהם חאמס שלט ברצועה. מי היה ראש ממשלה כמעט כל אותם שנים ולא קידם אף פעם הסברה נורמלית מטעם המדינה?? ניחשתם נכון. מי שאתם קוראים לו קוסם ואשף תקשורת. זה נכון, רק שהוא לא יותר מזה, יודע רק להציג אשליות כמו כל קוסם, רק שמאחורי הקלעים המלך עירום עם מנהיגות והובלה שבמבחן המציאות היא כושלת.
    סגור
  • 4.
    לא לקחו צד אבל תורמים גםלילדי עזה. יש סתירה גדולה מזה?
    ?? 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא פעם ראשונה שכתבים באתר כתובים סתירות כאלו. תת רמה? או שיש כוונת זדון?
    סגור
  • 3.
    שיתרמו למי שבא להם הבעיה שהם לא יכולים לפקח
    אאע 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למי הכסף הולך- הרי זה ברור שיגיע לארגוני טרור...
    סגור
  • 2.
    צבועים ופחדנים (ל"ת)
    אילן 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ואתם יודעים למי האו"ם יתנו את הכסף
    גיימס 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כרגיל למרצחים...
    סגור
  • אין קשר בין הצלב האדום והאו"ם (ל"ת)
    גיא 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור