דיגיטל וטק

200 מיליון דולר: זו המהפכה הטכנולוגית שמובילה אבו דאבי

ATRC, מועצת המחקר לטכנולוגיה מתקדמת של אבו דאבי, השיקה פלטפורמת מחקר ופיתוח טכנולוגית וגלובלית. במסגרת הפלטפורמה, ATRC מקצה 200 מיליון דולר לטובת האצת החדשנות במיוחד עבור מדינות מתפתחות

מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
ATRC, מועצת המחקר לטכנולוגיה מתקדמת של אבו דאבי, חשפה יוזמה מיוחדת שמטרתה להקל על גישה גלובלית לפתרונות טכנולוגיים חדישים. פלטפורמת המחקר והפיתוח הטכנולוגית של ATRC, שהושקה לאחרונה, מהווה אפיק למדינות שונות ברחבי העולם לניצול המומחיות הטכנולוגית של איחוד האמירויות לטובת התמודדות עם האתגרים הייחודיים שלהן. 
אכן, מדובר בהישג משמעותי של מועצת המחקר לטכנולוגיה מתקדמת של אבו דאבי. יוזמה זו מדגישה את המחויבות של ATRC לטיפוח צמיחה כוללת ושגשוג עולמי. בעידן בו טכנולוגיות שונות מתחלפות במהירות, הפלטפורמה באה לגשר על פערי טכנולוגיה שחוות מדינות ברחבי העולם על ידי הצעת פתרונות מותאמים לצרכים הדחופים שלהן.
כדי ליזום יישומים דרך הפלטפורמה, ATRC מקצה מימון של 200 מיליון דולר לטובת האצת חדשנות, במיוחד עבור מדינות מתפתחות. על ידי התחייבות לספוג עלויות משאבים ומחקר, המימון מקל על פיתוח פתרונות טכנולוגיים מתוחכמים, ומעצים את המדינות הללו לעמוד בקצב של ההתקדמויות העדכניות ביותר.
באמצעות תהליך הערכה קפדני, יוזמות התואמות את ייעוד הפלטפורמה יקבלו תמיכה בשישה מגזרים עדיפות: תעופה וחלל; מזון וחקלאות; בריאות; בטיחות וביטחון; קיימות, סביבה ואנרגיה; ותחבורה.
פייסל אל בנאי, מזכ"ל ATRC: "המחויבות שלנו היא להעצים כל מדינה עם האמצעים לשגשג בעולם מונע טכנולוגיה זה. ATRC מתכוננת לשתף פעולה עם מדינות ברחבי העולם, תוך מינוף המומחיות שלנו בטכנולוגיה, במטרה להתמודד עם האתגרים שלהן ולהניע התקדמות קולקטיבית בעידן המונע בינה מלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה