דיגיטל וטק

משתמשי אייפון? אפל משחררת את העדכון שישים סוף לבעיה הנוראית

לאחר שמשתמשים רבים דיווחו על בעיות בסוללה, אפל שיחררה את העדכון 17.4.1 אשר אמור לשים סוף לתקלה זו. כמו כן, העדכון כולל פיצ'רים נוספים, ביניהם הגנה מתקדמת מפני גניבות, תמלול פודקאסטים ותיקוני באגים נוספים
מערכת ice | 
אייפון 15 (צילום יוטיוב/ Apple)
בעלי אייפון? הכתבה הזו היא עבורכם: רק לפני כשבועיים אפל שחררה את מערכת ההפעלה 17.4 IOS אשר כללה פיצ'רים רבים, ביניהם תמלול פודקאסטים והגנה בפני גניבה. כמו כן, לאחרונה יצאה גרסה חדשה (17.4.1) אשר מציעה פתרון לאחת התלונות החוזרות ביותר של משתמשים – בעיית הסוללה.
הגרסה החדשה אמורה להעניק חיי סוללה נוספים, אך אמורה לעזוב גם בפתרון גניבות. התכונה מונעת ממי שיגנוב את האייפון להיכנס למכשיר, והוא יינעל במידה ויזהה אדם זר שמנסה לפרוץ אליו. כמו כן, אפל מציגה את האופציה לתמלל קבצי אודיו (נכון לעכשיו באנגלית, צרפתית, ספרדית וגרמנית), ואף לחפש טקסט ספציפי בתוך קטעי פודקאסט. פיצ'רים נוספים שהתווספו הם אימוג'ים חדשים, וכן תיקוני באגים עליהם דיווחו משתמשים.
 
כזכור, לאחר שחרור הגרסה 17.4, משתמשים רבים דיווחו על כך שהסוללה במכשיר נגמרת במהרה. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח כי משתמש אחד בבריטניה למשל, טען שהסוללה ירדה ב-40% אחרי שימוש של שעתיים בלבד. משתמש נוסף דיווח כי אחרי שני ציוצים בלבד בטוויטר, הסוללה שלו צנחה ב-13%. עם זאת, חשוב להגיד כי הבעיה נפתרה אצל רוב המשתמשים כיום אחד בלבד לאחר עדכון הגרסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה