דיגיטל וטק

אפל מעדכנת גרסה: אלה השינויים החדשים שנכנסו לאייפון שלכם

אפל הודיעה  על עדכון הגרסה החדשה שנכנס למכשירי האייפון, ה-IOS 17.4, במסגרתו תקבלו כמה שינויים מעניינים במיוחד לאייפונים שלכם. העדכון החדש מציג בין היתר סמלי אמוג'י חדשים, תמלולים ב-Apple Podcasts ומאפיינים, תיקוני שגיאות ועדכוני אבטחה נוספים עבור האייפון. כל החידושים שנכנסו לפניכם
מערכת ice | 
אייפון 15 (צילום יוטיוב/ Apple)
אפל הודיעה היום (רביעי) על עדכון הגרסה החדשה שנכנס למכשירי האייפון, ה-IOS 17.4, במסגרתו תקבלו כמה שינויים מעניינים במיוחד לאייפונים שלכם. העדכון החדש מציג בין היתר סמלי אמוג'י חדשים, תמלולים ב-Apple Podcasts ומאפיינים, תיקוני שגיאות ועדכוני אבטחה נוספים עבור האייפון.
אמוג'י: סמלי אמוג'י חדשים שכוללים פטרייה, פניקס, ליים, שרשרת שבורה וראשים מתנועעים זמינים במקלדת. 18 סמלי אמוג'י של אנשים ושל גוף האדם שמוסיפים את האפשרות להציג אותם בשני הכיוונים.
 
פודקאסטים של אפל: תמלולים באנגלית, בספרדית, בצרפתית ובגרמנית מאפשרים לך לעקב אחרי הנאמר בפרק באמצעות הדגשת מלל שמסתנכרנת עם השמע • • אפשרות לקרוא מלל מלא של פרקים, לחפש במלל.
מילה או ביטוי, להשמיע אותו מנקודה מסוימת על-ידי הקשה ולהפעיל בו מאפייני נגישות כמו "גודל המלל", VoiceOver-I "הגדלת הניגודיות" עדכון זה כולל את השיפורים ואת תיקוני השגיאות הבאים: המאפיין "זיהוי מוזיקה" מאפשר לך להוסיף שירים שזיהית לפלייליסטים ולספריה של Apple Music וכן ל- Apple Music Classical.
נוספה אפשרות חדשה ל-Siri להכריז על הודעות שהתקבלו אצלך בכל שפה נתמכת. המאפיין "הגנה על מכשיר שנגנב" תומך באפשרות לאבטחה מוגברת בכל המיקומים. המאפיין "בריאות הסוללה" ב"הגדרות" מציג ספירת מחזורי סוללה, תאריך ייצור ושימוש ראשון בדגמי iPhone 15 Pro-I iPhone 15. תוקנה בעיה שבה תמונות של אנשי קשר לא מופיעות ביישום "איתור". תוקנה בעיה עבור המשתמשים ב-SIM כפול, שבה מספר הטלפון מתחלף מראשי למשני וגלוי לקבוצה שאליה הם שלחו את ההודעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה