דיגיטל וטק

אזהרה למשתמשי אייפון: האקרים פורצים למכשירים וגונבים מידע אישי

יש לכם אייפון? ייתכן ואתם נמצאים תחת סיכון אדיר של גניבת מידע ופריצה למכשירים שלכם, זאת לאחר שקבוצה של האקרים מצאה פרצת אבטחה במערכת שחזור הסיסמא של Apple ID, וכבר הצליחו לגנוב פרטים אישיים מלקוחות אפל. כך עובדת השיטה
מערכת ice |  1
אפל (צילום freepik, shutterstock)
יש לכם אייפון? ייתכן ואתם נמצאים תחת סיכון אדיר של גניבת מידע ופריצה למכשירים שלכם. באתר KrebsOnSecurity דווח היום (חמישי) כי האקרים הצליחו לחשוף פרצת אבטחה חמורה במערכת שחזור הסיסמא של Apple ID במכשירי האייפון של אפל, והם מנצלים זאת כאמור כדי לגנוב מידע אישי ולפרוץ למכשירי אייפון שונים.
למעשה, אותם האקרים שולחים כמויות אדירות עם בקשות ממשתמשים לאיפוס סיסמא, זאת במטרה לגרום להם לחשוף אותה, ובכך הם כאמור גונבים מידע אישי ופורצים למכשירי האייפון שלכם, שנחשבים למוגנים ביותר, כך שמדובר במקרה חריג במיוחד. 
 
אז איך הם עושים זאת בדיוק? אותם האקרים מנצלים שילוב של פרצת האבטחה החריגה עם טכניקה שנקראת "עייפות MFA", שהיא נעשית למעשה בעקבות ריבוי של בקשות איפוס סיסמא שמקשות על המשתמש לזהות את הבקשה האמיתית וחושף אותם ללחץ יתר.
לאחר הבקשות הרבות לאיפוס הסיסמא, משתמשים שנפלו קרבן לאותם האקרים טענו כי הם קיבלו שיחת טלפון מאדם שטוען כי הוא נותן שירות של אפל. כאן, אסור לכם בשום פנים ואופן ליפול ותוודאו טוב טוב מי מדבר איתכם בצד השני של הטלפון, שכן משתמשים רבים נלחצים, מעבירים לו את הסיסמא האמיתית - וכאן האייפון שלכם למעשה נפרץ והפרטים האישיים שיש לכם בו נגנבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מטעה
    איש סייבר 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה לא נכונה, מטעה ולא מסייעת למשתמשים ממליץ לשכור מומחים שיתרגמו את הכתבות בצורה נכונה ממליץ לכתוב המלצות בסוף כתבות מהסוג הזה
    סגור