דיגיטל וטק

אפל באזהרה חמורה למשתמשים: "נפלתם קורבן למתקפה"

בהודעה ללקוחות ב-92 מדינות נכתב: "אפל זיהתה שאתה קורבן למתקפה של תוכנת ריגול שמנסה לסכן מרחוק את האייפון המשויך ל-Apple ID שלך. סביר להניח שהמתקפה הזו כוונה אלייך במיוחד בגלל הזהות שלך או התפקיד שלך". בישראל עדיין לא ברור אם התקבלה הודעה
מערכת ice | 
אפל (צילום vecteezy)
בעלי מכשירי אפל בלא פחות מ-92 מדינות קיבלו אמש (רביעי) הודעות המזהירות את משתמשי האייפון, על פיהן ייתכן כי עברו תקיפות ממוקדות בסביבות 22:00 אם אתם גרים בישראל, אבל זהות התוקפים טרם התבררה.
בהודעה ללקוחות נכתב: "אפל זיהתה שאתה קורבן למתקפה של תוכנת ריגול שמנסה לסכן מרחוק את האייפון המשויך ל-Apple ID שלך. סביר להניח שהמתקפה הזו כוונה אלייך במיוחד בגלל הזהות שלך או התפקיד שלך".
 
עוד הוסבר בין היתר: "למרות שלעולם לא ניתן להשיג ודאות מוחלטת בעת זיהוי התקפות כאלה, אפל עומדת מאחורי אזהרה זו - אנא קחו אותה ברצינות", יש לציין כי אפל תיארה בעבר את התוקפים כ"ממומנים על ידי מדינה", אבל השתמשה בתיאור מכובס יותר ל"תקיפות של תוכנות ריגול ע"י שכירי חרב Mercenary spyware attacks".
באזהרה ללקוחות נרשם: "התקפות של תוכנות ריגול, כגון אלו המשתמשות בפגסוס מקבוצת NSO, הן נדירות במיוחד ומתוחכמות בהרבה מפעילות סייבר רגילה או תוכנות זדוניות". לפי שעה ללקוחות בישראל עדיין לא נשלחה הודעה כזו או לפחות לא דווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה