דיגיטל וטק

גוגל ואפל בדרך לשינוי מסעיר: זה השדרוג המתקרב

גוגל הכריזה על אפשרות חדשה שתעקוב גם אחרי מכשירים שאינם פועלים או כבויים. האייר טאג היא דיסקית קטנה שמופעלת בסוללה, ומשדרת לאייפון את מיקומה הנוכחי. אם מצמידים אותה למפתחות, טלפון או ארנק, ניתן לאתרם באמצעות אפליקציית "איתור" במכשיר הנייד. גם אפל עובדת על פיתוח חדש
מערכת ice |  2
ארנקים דיגיטליים (צילום shutterstock, freepik)
האייר טאג עובר לדור הבא? על פי דיווחים בחו"ל, ענקית התוכנה אפל מתכננת להוסיף לשדרוג הקרוב לתוכנה של המוצר, גם אפשרות לעקוב אחר אביזרים נוספים המשדרים מיקום, זאת לאחר שעד כה נדרש אייר טאג כדי לבצע מעקב.
גוגל עתידה להכריז במהלך הבוקר (שני) על אפשרות חדשה שתעקוב גם אחרי מכשירים שאינם פועלים או כבויים. האייר טאג היא דיסקית קטנה שמופעלת בסוללה, ומשדרת לאייפון את מיקומה הנוכחי. אם מצמידים אותה למפתחות, טלפון או ארנק, ניתן לאתרם באמצעות אפליקציית "איתור" במכשיר הנייד.
 
האפליקציה כוללת אפשרות לאתר את האייפודס, הטבלטים ואייפונים. במעריב דווח כי גרסת המפתחים החדשה במערכת הפעלת אפל IOS 17.5 תאפשר מעקב אחרי חפצים, גם שלא שייכים לאפל. יהיה ניתן לא לדווח עליהם כדי לשמור על הפרטיות.
גוגל מצדה הכריזה על פיתוח Find my device שתאפשר איתור של מכשירים שאינם במצב פועל והרשימה גם כוללת אוזניות, ודיסקיות כמו ה"אייר טאג". החשש של המשתמשים הוא שהאפשרות הזו תפגע להם בפרטיות ותחשוף חפצים שלא היו רוצים שיהיו גלויים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהדר לפורצים וגנבים
    מינרבה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשו יוכלו לאתר בקלות את צרור מפתחות הבית והרכב כשפורצים לבית. בנוסף, המשטרה תוכל להפעיל רוגלות בלתי חוקיות(כפי שכבר עשתה אינספור פעמים בעבר) ולאתר באמצעות חפצים אנשים חפים מפשע ולסחוט אותם.
    סגור
  • 1.
    אני קושר את המפתחות לטלפון
    עידן 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה הגי טוב ככה לא נאבד לי כלום הכל נמצא גם ככה בטלפון
    סגור