ויראלי

יוסף חדאד חוגג את הבשורה המשמחת: "מהרגעים המרגשים בחיי"

חדאד יזכה להשיא משואה בטקס יום העצמאות: "זו תהיה זכות להשיא את משואת ההסברה יחד עם אלה קינן שעושה עבודה הסברתית מדהימה ובשם כל מאות האלפים בעם שנרתמו להסברה בזמן המלחמה"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
אחרי שזכה לכבוד האדיר להיות אחד ממשיאי המשואות בטקס יום העצמאות ה-76 בהר הרצל, יוסף חדאד, אחד מאנשי ההסברה החשובים של ישראל שנמצא בחוד החנית בדברור ישראל בעולם, הגיב בהתרגשות לבחירה בו.
חדאד כתב באינסטגרם: "נבחרתי להשיא השנה את משואת ההסברה. זה כבוד גדול ואחד מהרגעים הכי מרגשים בחיים שלי, להשיא משואה כאזרח ערבי ישראלי גאה, כגולנצ'יק ונכה צה"ל, כפעיל חברתי והסברה. זו תהיה זכות להשיא את משואת ההסברה יחד עם אלה קינן שעושה עבודה הסברתית מדהימה ובשם כל מאות האלפים בעם שנרתמו להסברה בזמן המלחמה".
 
עוד הוא כתב: "אני כבר שנים חי את ההסברה הישראלית והעובדה שהיום כולם מבינים את החשיבות שלה זה הדבר החשוב ביותר! כבוד גם להיות אחד מתוך מהמשיאים השנה שכולם אנשים מדהימים וראויים, גיבורים ענקיים. יום העצמאות השנה מרגש ומורכב במיוחד, אנחנו בעיצומה של מלחמה כשאנחנו שבעה חודשים מהטבח והאסון הכי גדול בתולדות ישראל וכשהאויבים שלנו ניסו ומנסים להשמיד אותנו".
לסיום הסביר: "יש משמעות ענקית לעצם העובדה שאנחנו כאן נציין את העצמאות של המדינה שלנו ונעביר מסר ברור שאנחנו לא הולכים לשום מקום אחר לעולם. ויחד עם הכל, זה לא יכול להיות באמת יום של שמחה ואושר כש-133 אחים ואחיות שלנו עדיין בשבי חמאס, ולא נפסיק להילחם ולהתפלל לשובם, תודה מכל הלב לכל המברכים. עם ישראל חי, يحيا شعب إسرائيل".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין ראוי ממך.
    ריין 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא קל להיות יוסף חדאד. ערבי חייל נכה צה''ל ואזרח ישראלי שעושה ימים ולילות למען מדינתו. אתה הדוגמא למה שאזרח צריך להיות. נאמן למדינה בה הוא חי. לטוב ולרע.גאים בך אוהבים אותך ואת מה שאתה עושה.אין ראוי ממך לשאת משואה ביום העצמאות למדינת ישראל. למען כולנו.
    סגור
  • 1.
    מגיע לו
    Usa 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עושה עבודת הסברה מדהימה ומכל הלב . מגיע לו!
    סגור