דיגיטל וטק

מנכ"ל waze לשעבר נכשל בענק: הרשת החברתית החדשה שהקים נסגרת

נועם ברדין, מנכ"ל waze לשעבר, סוגר את הרשת החברתית פוסט ניוז (Post News), כשנה וחצי בלבד אחרי שהוקמה: "בסופו של יום, השירות שלנו איננו גדל מהר מספיק כדי להפוך לעסק אמיתי או פלטפורמה משמעותית", הודה
מערכת ice |  1
נועם ברדין מנכל ווייז (צילום Flaticon, Youtube, Pixabay)
נועם ברדין, מנכ"ל waze לשעבר, הקים לפני כשנה וחצי את הרשת החברתית פוסט ניוז (Post News), אלא שבסוף השבוע האחרון הוא הודיע כי הרשת החברתית שהקים נחלה כישלון והוא נאלץ לסגור אותה לאלתר.
הרשת החברתית נועדה למעשה להוות אלטרנטיבה פחות רעילה לטוויטר של אילון מאסק, אך היא כאמור נחלה כישלון גדול. לפני מספר חודשים טען ברדין כי לרשת החברתית החדשה שלו יש מעל חצי מיליון משתמשים.
 
כעת, שנה וחצי לאחר מכן כאמור, הוא העלה פוסט בפוסט ניוז בו הוא חשף כי הרשת עומדת להיסגר בשבועות הקרובים. בפוסט שהעלה ברדין הוא הודה כי כי "בסופו של יום, השירות שלנו איננו גדל מהר מספיק כדי להפוך לעסק אמיתי או פלטפורמה משמעותית".
עוד כתב בפוסט שהעלה נועם ברדין כי: "עסק צרכני, בבסיסו, צריך להראות אימוץ מהיר על ידי לקוחות ואנחנו לא מצאנו את השילוב המוצרי כדי לגרום לזה לקרות. בשבועות הקרובים ננסה לבדוק מספר אופציות בעלות סיכוי קלוש, אבל רצינו לתת לכם אזהרה מראש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאסק התותח
    מעריץ של אילון 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות רעילה לטוויטר פחחחח לא פלא שנסגר.
    סגור