דיגיטל וטק

גוגל עומדת לצד ישראל: 20 עובדים פרו פלסטינים פוטרו מן החברה

גוגל, ממשיכה להיאבק בקולות הפרו פלסטינים בקרב עובדיה. לאחר גל המחאות שקיימו חלק מעובדיה נגד ישראל, ענקית הטכנולוגיה פיטרה 20 עובדים נוספים. מנגד, השיבו כי: "החברה מנסה לדכא מחאה, להשתיק את עובדיה ולחזק את השליטה שלה עליהם"
מערכת ice | 
עובדים פרו פלסטינים מחו נגד החברה (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה גוגל, ממשיכה לצאת כנגד עובדים פרו פלסטינים בחברה, חלק מקבוצת "No Tech for Apartheid", שהשתתפו במחאות נגד שיתוף הפעולה שלה עם ממשלת ישראל.
לאחר האירועים בהתרחשו בשבוע שעבר בהם עשרות מעובדי החברה התצברו מול משרדו של מנכ"ל גוגל קלאוד תומאס קוריאן, במחאה כנגד מלחמה של ישראל נגד החמאס נראה כי היא ממשיכה לפטר את המשתתפים. על פי דיווחים כ-20 עובדים נוספים של החברה פוטרו היום (שלישי).
 
הפיטורים הנוכחיים, יוצאים לפועל ימים מספר לאחר שמנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי, שיגר לעובדי החברה הודעה בה הפציר בהם להימנע מלהפוך את החברה ל"פלטפורמה אישית" או "לנהל מאבקים בנושאים שנויים במחלוקת או בדיונים פוליטיים". מנגד, ג'יין צ'ונג, דוברת קבוצת "No Tech for Apartheid", השיבה לדבריו: "החברה מנסה לדכא מחאה, להשתיק את עובדיה ולחזק את השליטה שלה עליהם".
 
למי שהספיק לשכוח, עובדי החברה מחו על שיתוף הפעולה של גוגל עם ממשלת ישראל במסגרת פרוייקט "נימבוס", אשר מהווה חוזה משותף של גוגל ואמזון בשווי 1.2 מיליארד דולר המספק שירותי ענן ומרכזים נתונים לממשלת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה