דיגיטל וטק

טוויטר הענישה את בנו של טראמפ על הפצת פייק ניוז לגבי הקורונה

החברה השעתה זמנית את חשבון הטוויטר של בנו של טראמפ לאחר שהעלה סרטון בו מופיע רופא שמעלה טענות שווא על תרופות לנגיף הקורונה, ובין היתר טען כי אין צורך בעטיית מסכות כדי למנוע את התפשטות הנגיף
שרון טל | 
טראמפ נגד טוויטר (צילום istock, Gage Skidmore)
טוויטר משיבה מלחמה לטראמפ – לאחר שנשיא ארה"ב איים בחקיקה שתפגע בטוויטר על ידי הסרת ההגנה המשפטית מהרשתות החברתיות, הרשת של המייסד ג'ק דורסי השעתה זמנית את חשבון הטוויטר של בנו של טראמפ, למשך 12 שעות.
הצעד החריג מגיע לאחר שבנו של טראמפ שיתף סרטון בו מופיע רופא שמציע לצופים תרופות לנגיף הקורונה, ליתר דיור התרופה השנויה במחלוקת הידרוכלורוקווין, המשמשת לטיפול במלריה.
הנשיא טראמפ בעצמו צייץ קישור לסרטון והאשים את המומחה המוביל במדינה למגיפות אנתוני פאוצ'י ואת הדמוקרטים בעצירת השימוש בהידרוכלורוקווין לטיפול בקורונה. טוויטר בתגובה מחקה גם את ציוציו של טראמפ.
זה לא "הרומן" הראשון בין משפחת טראמפ לטוויטר. במאי האחרון טוויטר סימנה ציוצים של טראמפ כפייק ניוז ובמקרה אחר חסמה ציוץ אחר שלו כי "האדיר אלימות". טראמפ לא נשאר חייב וקידם חקיקה שתסיר מטוויטר הגנה משפטית. טוויטר אף אסרה לפני פחות משנה פרסום מודעות פוליטיות ברשת החברתית, דבר שחשוב לטראמפ עם כל יום שעובר, לקראת הבחירות בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה