דיגיטל וטק

תומכי טראמפ נוהרים לטלגרם, 25 מיליון משתמשים חדשים בימים האחרונים

אפליקציית טלגרם חצתה את רף ה-500 מיליון משתמשים והפכה להיות מספר 2 בכמות ההורדות השבוע. הסיבה: בריחת המשתמשים מוואטסאפ ונהירה של תומכי טראמפ לרשת החברתית היחידה שלא חסמה אותו
יהודה לוינגר | 
טלגרם (צילום Pixabay)
שירות המסרים טלגרם חצה את רף ה-500 מיליון משתמשים, כך דיווח היום (שלישי) מייסד החברה, פאבל דורוב. לדבריו, ב-72 השעות האחרונות הצטרפו לא פחות מ-25 מיליון משתמשים חדשים.
על פי הפרטים שחשף דורוב, המשתמשים החדשים הגיעו מכל רחבי העולם: 38% מאסיה, 27% מאירופה, 21% מדרום אמריקה ו-8% מהמזרח התיכון.
שתי סיבות משמעותיות גרמו לכך: האחת - מדיניות הפרטיות החדשה של "וואטסאפ" שהביאה לסערה בעולם הטכנולוגיה, כאשר ברשת המסרונים יכריחו את המשתמשים למסירת מידע לפייסבוק. הסיבה השנייה היא חסימת הרשתות החברתיות בפני הנשיא טראמפ והדרך היחידה שנותרה לו לתקשר עם עוקביו נשארה אפלקיציית הטלגרם.
הקפיצה הגדולה של טלגרם הגיעה באמת לאחר המהומות בוושיגנטון, כאשר בתחילת השבוע "טלגרם" הפכה להיות האפליקציה השניה עם הכי הרבה הורדות בארה"ב. שיא ההורדות הגיע לאחר שהרשתות החברתיות: פייסבוק וטוויטר הודיעו כי יחסמו את טראמם, כמו גם ירידתה מהרשת של פרלר מחנויות האפליקציה של אפל וגוגל.
על פי הנתונים, מעל חצי מיליון בעלי אייפון אמריקאים התקינו את "טלגרם" בין יום רביעי שבוע שעבר עד תחילת השבוע. פי שלושה מאשר ממוצע ההורדות בשבוע הקודם לכך. למרות העלייה המרשימה של טלגרם, מי שממשיכה לגרוף את המשתמשים בעקבות הסערה סביב "וואטסאפ", היא עדיין סיגנל שממשיכה עם העלייה הגדולה ביותר השבוע בכמות המשתמשים החדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה