דיגיטל וטק

פרטנר tv: התקלה הארצית ממשיכה, הלקוחות לא מרוצים מהפיצוי

בחברת פרטנר טוענים כי התקלה בשירותי הטלוויזיה הסתיימה, אך הלקוחות עדיין ממשיכים לעדכן בתקלה הארצית וגם למחות על הפיצוי שניתן: "ומי שלא צופה באח הגדול ובטלנובלות טורקיות נענש? תהיו הוגנים ותפתחו את כל הערוצים לכולם"
יהודה לוינגר |  14
פרטנר TV (צילום מתוך אתר partner)
בפרטנר חשבו כי הבעיות בשידורי הטלוויזיה נפתרו וכי חבילת הפיצוי תספק את הלקוחות הזועמים, אבל היום (רביעי) מסתבר שהדברים רחוקים מלהיות נכונים. בדף הפייסבוק של החברה, לקוחות עדיין מעדכנים על תקלות בשידורים וגם לא מוכנים להסתפק בפיצוי שהציעה החברה.
כזכור, בפרטנר הודיעו כי ייפתחו חבילות וערוצים בתשלום למשך חודש עבור כלל הלקוחות של פרטנר tv. ההטבה שתהיה עד ה-12.2 כוללת: 3 סרטים להזמנה מתוך ספריית ה-VOD, ערוץ האח הגדול שייפתח חופשי, כמו גם חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית.
"מה שווה הפיצוי אם אני לא צופה בערוצים האח הגדול, רוסי והטורקי?", כתב אחד הלקוחות בדף הפייסבוק של החברה, ולקוחה אחרת גם יצאה נגד הפיצוי: "בוקר טוב, ומי שלא צופה באח הגדול? ובטלנובלות טורקיות ובנוסף אינו דובר רוסית?! נענש? לנו לא מגיע פיצוי הולם על התקלה שעוד נמשכת?! תהיו הוגנים ותפתחו את כל הערוצים לכולם לתקופה של חודש. תפצו!".
גם נכתבו תגובות של לקוחות שהבעיה אצלם עדיין לא נפתרה: "הנני לקוח פרטנר שמנסה כמו כולם להשיגכם ללא הצלחה כבר כמה ימים. התקלה אצלי בבית עדיין לא נפתרה אע"פ שביצעתי את כל תהליך הניתוקים שהחברה מדריכה לעשות. האם בבקשה תועילו בטובכם ליצור עימי קשר ולסייע לי לפתרון הבעיה. בתודה מראש".
כן כתבה גם עוד לקוחה כועסת: "לא נפתחו הערוצים, וגם לא האח הגדול! בטלפון לא עונים", ועוד לקוח כתב: "נתתם לנו שעתיים צפייה אתמול והיום בבוקר חזרנו לשגיאה והשעון מראה שעה לא נכונה. לא ניתן להשיג את התמיכה בטלפון. ואתם חושבים ש 3 סרטים חינם לחודש ירגיעו ויפצו? את הסדרות הטורקיות, מבחינתי, ממש לא מעניין אותי".
בפרטנר הגיבו כי התקלה בשירות הטלוויזיה הסתיימה וכי אם הריסטארט לציוד לא עוזר הם יידאגו שייצרו עם הלקוחות קשר דרך המחלקה הטכנית.
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    פיצוי לא הולם
    טובה אבן חן 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיצוי לא הולם.הערוצים האח הגדול והטורקי לא ניפתחים לי
    סגור
  • 10.
    תביעה ייצוגית נגד פרטנר
    אלי 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקמנו תביעה ייצוגית נגד פרטנר בנוסף ביקשנו להתנתק אך פרטנר מסרבת לנתק אנחנו 150 איש שביקשנו להתנתק ותובעים את פרטנר
    סגור
  • 9.
    חייבים תביעה ייצוגית נגד פרטנר
    אילת 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת פרטנר לא סיפקה שירות טלוויזיה שבוע ימים ולא טרחה אפילו לפרסם את התקלה. השקרים בחברה הזאת יורדים מלמעלה, אני מכירה אותם היטב מדוד, מנהל בתלונות הציבור של פרטנר. שקרים ענקיים ובלתי נתפסים. הפיצוי איננו פיצוי, הוא חוצפה וזלזול. אני לא צופה בפח הגדול ובוודטי לא בדרמות טורקיות. כסף הוא שם המשחק. פרטנר חברה מסחרית. חייבת לפצות בכסף. פרטנר חברה פח!
    סגור
  • 8.
    חברה פחח התקלות לא נגמרות (ל"ת)
    עודד 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    עדיין לא עובד יש עדיין תקלות (ל"ת)
    יוחנן 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    חושבים שיעבדו עלינו
    יאיר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פתיחת ערוצים שממילא משודרים לא עולה להם והם עוד ירויחו משידור פירסומות
    סגור
  • 5.
    הכל בסדר , הציבור רוצה לסחוט. אני מרוצה ובגדול . (ל"ת)
    מנחם 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חחח דביל אתה ממש לא עובד של פרטנר (ל"ת)
    אילת 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ממש לא פרטנר
    עופרה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואיך אמורים לדעת על הפיצוי, במקרה ראיתי את הכתבה. לא רואה האח הגדול וכל השאר..
    סגור
  • 3.
    עפולה
    אריק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרחקתי מזמן מפרטנר, עוד שהם היו orange, לא ממליץ, תברחו בהיזדמנות, עדיף לשלם יותר ולא להיות איתם, לא משנה tv או קוו טלפון רגיל
    סגור
  • 2.
    סתם סחיטה
    מלול מזל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הייתי מחוברת לפרטנר לפני שנה שילמתי את כל התשלומים היום קבלתי מכתב מעוד שאני חייבת 600 שח סתם ממש לא נכון רמאיםוסחטנים
    סגור
  • 1.
    ברחתי כל עוד נפשי בי מפרטנר, אבל אמא עוד תקועה איתם
    דוד 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תשמעו זו הייתה חויה מורטת עצבים כבר לפני 10 חודשים - תקיעות, אינטרנט איטי. לקח לי 3 חודשים להתשחרר מכל מיני נסיונות השהיה - עד שאספו ציוד לקח חודשיים, אחרי זה חשבוניות שהמשיכו לטפטטף. בסוף יצאתי לחירות. מה שכן אמא שלי עוד תקועה איתם ובוכה לי כל יום.
    סגור
  • פרטנר עדיין לא עובד
    ימית 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עובדים עלינו. עוזבת אותם היום עוברת לחברה אחרת.
    סגור
  • לויתן 7 חולון
    שרה 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היום יש תקלות ,על מה אנחנו משלמים ??דורשת פיצוי כספי בהקדם !!!
    סגור