דיגיטל וטק

פייסבוק תאסור על פרסומות עם כלי נשק עד לאחר השבעת ביידן

החשש ממפגינים חמושים שינסו לשבש את השבעת הנשיא ביידן, הביאה את הרשת החברתית לאסור כל סימן של תחמושת ואביזרי נשק במודעות הפרסום. רשויות החוק הביאו אלפי חיילי המשמר הלאומי לעיר הבירה למעגל אבטחה חסר תקדים
יהודה לוינגר | 
פייסבוק (צילום Youtube/The Tiny Blondie)
הרשת החברתית למדה את הלקח מהמהומות בקפיטול ותאסור מודעות עם אביזרי נשק וציוד מגן, כך על פי הודעת פייסבוק הסוף השבוע האחרון. האיסור יחול באופן מיידי ועד סיום שבוע השבעת ביידן שתתקיים ביום הרביעי הקרוב.
על פי הודעת פייסבוק, היא כבר אוסרת מודעות פרסומיות של כלי נשק ותחמושת, ועתה מרחיבה הרשת החברתית גם מודעות של אביזרי נשק, אפודים, קייסים לאקדחים וכדומה שיהוו אפשרות לעידוד להתלקחות נוספת של הימין הקיצוני בארה"ב.
כזכור, החשש לשיבוש האירוע של ביידן הוביל את רשויות החוק בארה"ב למעגל אבטחה חסר תקדים של 25 אלף חיילי המשמר הלאומי שיאגפו את הקפיטול ואת העיר וושינגטון וזאת כדי למנוע הפגנות שלקבוצות חמושות תומכי טראמפ שינסו למנוע את ההשבעה.
ב-FBI הוציאו אזהרה שלא להגיע בכלל לעיר וזאת לאחר שחברי קונגרס הביעו חשש לחייהם, וגם בחברת Airbnb הודיעו על ביטול ההזמנות השבוע וניטור פעילי ימין שמתמשים באתר והיו פעילים במהומות בקפיטול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה