דיגיטל וטק

הרכב החשמלי של אפל בסכנה? בכירים ביונדאי חוששים מהשת''פ המסתמן

בכירים בענקית הרכבים הדרום קוריאנית מעלים חששות על שיתוף הפעולה הצפוי בינם לבין חברת הטכנולוגיה האמריקאית, בשוק הרכבים האוטונומיים. בתחילת חודש ינואר יונדאי הודיעה על ההסכם המסתמן, דבר שהוביל לעלייה של כ-20% במניות החברה
ארנולד נטייב | 
אפל (צילום Magma Images)
בכירים בענקית הרכבים הדרום קוריאנית יונדאי מעלים חששות על שיתוף הפעולה הצפוי עם חברת הטכנולוגיה אפל, בשוק הרכבים האוטונומיים. בחברה חוששים שאפל ינצלו את מפעלי החברה ובכלים שיונדאי תעניק להם, בכדי לייצר קו רכבים תחת המותג אפל לטווח ארוך, דבר שעשוי למנוע מיונדאי להתפתח בשוק הרכבים האוטונומיים באופן עצמאי. 
בתחילת חודש ינואר חברת יונדאי מסרה כי היא צפויה להיכנס לשוק הרכבים האוטונומיים וכי היא קיימה מגעים עם חברת אפל, אך לא מסרה פרטים על העסקה שצפויה להיחתם באופן רשמי כבר בחודשים הקרובים. ההצהרה של יונדאי הובילה לעלייה של כ-20% במניות החברה. 
תחילה דווח כי החברות מתכננות לבנות את המכוניות במפעל של קיה מוטורס (בעלות של יונדאי), בג'ורג'יה, או להשקיע במשותף במפעל חדש בארצות הברית לייצור 100 אלף רכבים בשנת 2024. כאשר הקיבולת השנתית המלאה של המפעל המוצע תהיה 400 אלף כלי רכב, אך הדברים הוכחשו. 
כזכור, ענקית הסלולר אפל הצטרפה למרוץ לפיתוח טכנולוגיית מכוניות בנהיגה עצמית ומכוונת לכך שעד 2024 היא תוכל לייצר באופן מסחרי רכב נוסעים שיכול לכלול את טכנולוגיית הסוללה פורצת הדרך שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה