דיגיטל וטק

ביטקוין? הכירו את מסי קוין: הכוכב משיק מטבע חדש

הרכש החדש והנוצץ של פ.ס.ז' משיק מטבע NFT שבאמצעותו אפשר לרכוש אובייקטים דיגיטליים, כגון תמונות, סרטונים וטקסט. רק לרוכש NFT יש את המעמד הרשמי של הבעלים שלו
כפיר אדר |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי, pixabay)
כוכב הכדורגל ליונל מסי, הכוכב החדש של פאריס סן ז'רמן, השיק אוסף משלו של אסימוני NFT, המציג אמנות קריפטו שנוצרה עם דמותו על ידי המעצב הדיגיטלי BossLogic וייצא למכירה כבר היום (שישי) למעריצים.
מסי, בן ה-34, זוכה להצטייר על גבי המטבעות החדשים שישיק כמלך, גיבור -על וטיטאן יווני ביצירות שכותרתן "אדם מן העתיד", "שיווי משקל" ו"חתיכת המלך" שחוגגות את שיאי הקריירה שלו. BossLogic באוסטרליה ידועה בעבודתו עם אולפני מארוול ודיסני.
 
NFT הוא סוג של נכס קריפטו שמשתמש בבלוקצ'יין כדי לרשום את מצב הבעלות של אובייקטים דיגיטליים, כגון תמונות, סרטונים וטקסט. למרות שכל אחד יכול לצפות בפריט, רק לרוכש NFT יש את המעמד הרשמי של הבעלים שלו. גם המטבע של פ.ס.ז' כבר הושפע מהמעבר של מסי לשורות הקבוצה.
"אמנות היא כמו כדורגל. נצח", אמר מסי בחשבון הטוויטר שלו בתחילת אוגוסט והכריז על ההשקה. יצירות באוסף שכותרתן "Messiverse" יהיו זמינות לרכישה על פלטפורמת שרשרת Ethernity, הידועה בייצור יצירות NFT מקוריות לכוכבי ספורט.
BossLogic אמר כי תיאורו של מסי היה "כבוד עצום" בפוסט בטוויטר בו שיתף את יצירת האמנות "איש מן העתיד", המראה דימוי של מסי מאחור, עם חולצת מספר 30 שלבש בחדשו החדש מועדון, פריס סן ז'רמן (PSG) בבעלות קטאר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המטבע בשותפות עם משה חוגג (ל"ת)
    חגיגה 08/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור