דיגיטל וטק

וואטסאפ ופייסבוק שוב קרסו הלילה, מה קרה למניית מטא?

חודש בדיוק אחרי השבתת הענק של אפליקציות פייסבוק, שוב זה קרה לחברה תחת השם החדש מטאברס, כאשר משתמשים רבים ברחבי העולם דיווחו על קשיים בשליחת הודעות באינסטגרם ובמסנג'ר, התוצאות במסחר דווקא הפתיעו
מערכת ice | 
תקלה בפייסבוק (צילום freepik ,unsplash)
מיתוג מחדש? דרך חדשה? משתמשים ברחבי העולם דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על קשיים בשליחת הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם, בדומה לתקלה החמורה שחוותה החברה לפני שינוי שמה למטא, כאשר שרתיה קרסו לכ-6 שעות. 
לפי שירות Downdetector, נרשמו דיווחים רבים ברחבי העולם על תקלות בשירותי פייסבוק. על פי התגובה של מטא: "אנחנו מודעים לכך שלחלק מהאנשים יש תקלות במסנג'ר ובהודעות באינסטגרם. אנחנו עובדים על החזרת השירותים לפעילות נורמלית במהירות השרית ואנחנו מתנצלים על אי הנוחות"
כזכור, בדיוק לפני חודש, ב-4 באוקטובר, פייסבוק רשמה תקלת ענק שנפרשה על כלל האפליקציות שלה מפייסבוק, הראשית ועד לאינסטגרם, וואטסאפ ופייסבוק מסנג'ר. התקלה היכתה גם בחברה עצמה עם ירידות ערך של שער המניה ושווי השוק שלה.
 
ולמרות הכל, הפעם התקלה לא הצליחה לפגוע במניית פייסבוק מטאברס, שהצליחה לזנק ביום המסחר ב-1.08% בדרך לשער של 331.62 דולר בסך הכל ושווי שוק של 922.487 מיליארד דולר בסך הכל, כאשר אחרי המסחר המנייה שמרה על המגמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה