דיגיטל וטק

תדהמה באינסטגרם: תיתן לנו את מה שביקשנו

הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם מודיעה על שינוי דרמטי באפליקציה, שנותן למשתמשים את מה שהם ביקשו שוב ושוב בשנים האחרונות
יאיר מור | 
אינסטגרם
אינסטגרם הודיעה כרגע על שינוי משמעותי בפיד שלה, שייתן למשתמשים יותר שליטה על הפוסטים שהם רואים והסדר שבו הם רואים אותם.
אם בשנים האחרונות הרשת החברתית הציגה בפני המשתמשים פיד אחד, שבו הפוסטים מהחשבונות שהם עוקבים אחריהם וחשבונות שמקודמים בשל קרבה לתחומי העניין של המשתמשים מוצגים בסדר אקראי למדי, מעתה יוכלו המשתמשים לבחור לצפות בפוסטים שבאמת מעניינים אותם בסדר כרונולוגי הפוך – כפי שהיה בחצי הראשון של העשור הקודם.
החברה מדגישה כי הפיד ה"רגיל", הנפתח עם הכניסה לאפליקציה או לאתר, יישאר הפיד הנוכחי – אך לחיצה על סמליל (לוגו) הרשת החברתית או החץ המוצג לצידו תאפשר למשתמש לעבור לשתי תצוגות חלופיות: "נעקבים" (Following), שתציג את כל הפוסטים מהחשבונות שהמשתמש עוקב אחריהם בסדר כרונולוגי הפוך (כלומר מהחדש לישן), כפי שהיה במקור, ו"מועדפים" (Favorites), שיאפשר למשתמש לבחור עד 50 חשבונות שהוא אוהב במיוחד, שהפוסטים שלהם יוצגו בפיד הזה באופן כרונולוגי וגם ידורגו גבוה יותר בפיד הרגיל.
 
החברה מסרה כי "אינסטגרם ממשיכה לעמול על כלים חדשים למען חוויית הגלישה של אנשים, ומפתחת אפשרויות נוספות לשליטה על מה שגולשים רואים ועל הזמן שהם מבלים בפלטפורמה". היא הוסיפה כי אף אחד לא יידע האם הוא נמצא ב"מועדפים" של משתמשים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה