דיגיטל וטק

ענקית הפינטק תקים מרכז מחקר ופיתוח ראשון בישראל

Checkout.com, ספקית התשלומים מבוססי ענן שגייסה מיליארד דולר לפי שווי של 40 מיליארד דולר, תגייס 100 עובדים למרכז הפיתוח שתקים בישראל. עידו לוסטיג ימונה למנכ"ל
מערכת ice | 
עידו לוסטיג (צילום מרב רביץ מושל)
חברת הפינטק Checkout.com, המספקת שירותי תשלומים מבוססי ענן, תפתח מרכז מחקר ופיתוח ראשון בישראל, בעיר תל אביב. מרכז זה יתווסף ל-19 המרכזים של החברה ברחבי העולם, שגייסה בינואר האחרון מיליארד דולר לפי שווי של 40 מיליארד דולר.
מה שמשך את Checkout.com לארץ הוא מאגר הטאלנטים הטכנולוגיים המיומנים, והיא תגייס בשנתיים הקרובות כ-100 עובדים למשרות בתחומי המוצר והפיתוח. המשרד החדש ימוקם במתחם מידטאון בתל אביב (צמוד לעזריאלי), וישמש לפיתוח מוצרים מעולמות הריסק, מניעת הונאות ואימות זהויות - וזאת כחלק מאסטרטגיית ה-multi-product של החברה, שדוגלת בפיתוח מגוון נרחב של פתרונות לעסקים מוכווני כלכלה דיגיטלית.
Checkout.com היא מובילה עולמית בעיבוד תשלומים לארגוני ענק. הפלטפורמה שלה מציעה פתרונות מגוונים לעסקים גלובליים ומאפשרת ניהול של אופרציות תשלומים מורכבות, קבלת תובנות על ביצועי תשלומים ופתרונות המותאמים לצרכי הלקוחות. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות דגל כגון סוני, פיצה האט, נטפליקס, בורסת coinbase ועוד רבים נוספים, הנעזרים בה לתפעל את פעילות התשלומים הגלובלית שלהם.
 
בהמשך להתרחבות, מודיעה החברה על שורת מינויי בכירים לתפעול המרכז הישראלי. עידו לוסטיג יצטרף לחברה בתור המנהל הכללי של הסניף בישראל, ובמקביל ימונה לתפקיד סמנכ״ל מוצר וניהול סיכונים. אבי גולן ימונה לסמנכ״ל פיתוח ויונתן יונוביץ׳ ימונה לסמנכ״ל שיווק דיגיטלי.
מירון קולוביץ׳, Chief Product Officer בחברה: "המשימה של Checkout.com היא לסייע לעסקים לשגשג במציאות המורכבת של הכלכלה הדיגיטלית כיום. הטאלנטים בשוק הישראלי מהווים חלק מהמוחות החדים ביותר בעולמות הטכנולוגיה. אנחנו מקווים לגייס אלינו את הטובים ביותר, שיאפשרו להתמקד במטרה ולהמשיך את צמיחת החברה". 
המנכ"ל עידו לוסטיג: "אנו רואים עלייה מתמדת ברכישות ברשת – עד סוף שנת 2022 הן צפויות לטפס לסכום של 5.5 טריליון דולר. יחד איתן, נצפית גם עלייה חדה בהונאות. הצוות הישראלי שנקים יצטרף למלחמה שלנו בהונאות האון-ליין, תוך דגש על שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה