דיגיטל וטק

רובוט על הבוקר: תחנת הרדיו שהחליפה שדרנית בבינה מלאכותית

Live 95.5, תחנת רדיו בפורטלנד, אורגון, הודיעה ביום שלישי כי מנחת תוכנית הצהריים שלה, אשלי אלזינגה, תשדר גרסה משוכפלת של קולה - הידוע גם בשם "AI Ashley" - למאזינים כל יום מ-10:00 עד 15:00
מערכת ice | 
אולפן רדיו (צילום iStock)
Live 95.5, תחנת רדיו בפורטלנד, אורגון, הודיעה ביום שלישי כי מנחת תוכנית הצהריים שלה, אשלי אלזינגה, תשדר גרסה משוכפלת של קולה - הידוע גם בשם "AI Ashley" - למאזינים כל יום מ-10:00 עד 15:00.
הם ישתמשו ב-"RadioGPT" של Futuri Media, כלי בינה מלאכותית המשתמש ב-ChatGPT כדי ליצור סקריפט המבוסס על חדשות וקורא אותו בקול סינתטי.
 
תחנת הרדיו ציינה כי AI Ashley לא מחליפה במלואו את אשלי, מה שהיווה דאגה עצומה עבור הרבה תקליטנים מקומיים. תחנות רדיו צמצמו את השידורים שלהן בשנים האחרונות עקב עליית עלויות או במעבר לאמץ טכנולוגיה כמו AI. חברת האם של Live 95.5, אלפא מדיה, הבטיחה שאלזינגה לא תאבד את עבודתה.
"זה מצב היברידי שבו יהיה לנו את אשלי במהלך קטעים מסוימים, ותהיה לנו AI Ashley במהלך קטעים אחרים", הסביר פיל בקר, סמנכ"ל התוכן של אלפא מדיה, ל-TechCrunch. "במקרה שבו AI Ashley הייתה משדרת, אשלי עשויה לעשות משהו בקהילה, לנהל רשתות חברתיות או לעבוד על נכסים דיגיטליים או שאר האלמנטים הנלווים לעבודה."
בקר גם ציין כי אלפא מדיה לא משתמשת ב-RadioGPT כדי לחסוך בעלויות, אלא כלי יעיל לשדרני רדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה