דיגיטל וטק

משבר בהייטק? 16 חברות ישראליות נכנסו לדירוג היוקרתי של "פורבס"

פורבס השיקה את הדירוג השנתי השמיני ברציפות של חברות הענן המובילות בעולם, דירוג  The Cloud 100, בו מככבות השנה 16 חברות ישראליות מובילות בתחום. אז מי סיימה המקום הראשון ומי עשתה את הקפיצה הגדולה ביותר?
מערכת ice | 
הייטק בישראל (צילום pexels, pixabay, freepik)
פורבס השיקה את הדירוג השנתי השמיני ברציפות של חברות הענן המובילות בעולם, דירוג  The Cloud 100, בו מככבות השנה 16 חברות ישראליות מובילות בתחום. למקום הראשון הגיעה השנה Open AI העומדת מאחורי chatGPT , בהמשך למהפכת הבינה המלאכותית בתעשיית ההייטק העולמית. 
הדירוג נערך השנה בשיתוף עם Bessemer Venture Partners ו-Salesforce Ventures. המשתתפות ב-Cloud 100 הן חברות מכל רחבי העולם, והן נמדדו על פי קצב הצמיחה שלהם בשנים האחרונות, היקף המכירות, הערכת השווי שלהן והמוניטין התקשורתי שלהן.
 
חברת Deel, שמייסדה אלכס בואזיז כיכב ברשימת "30 מתחת ל30" של פורבס בשנה שעברה קפצה השנה במדד למקום ה-38. Deel נוסדה בשנת 2018 על ידי בואזיז הישראלי-צרפתי ושו וואנג, אמריקאית ממוצא סיני, שנפגשו בזמן הלימודים ב-MIT, שם חשבו על הרעיון ליצירת פלטפורמה גלובלית להעסקה בין-לאומית, שתחבר בין עובדים ומעסיקים ותאפשר לכישרונות מרחבי העולם לעבוד בחברות מובילות. כיום Deel מונה למעלה מ-2,600 עובדים.
החברה פיתחה פלטפורמת שכר המאפשרת להעסיק עובדים שכירים ופרילאנסים ב-150 מדינות ברחבי העולם והתמקדה עד היום בשירותי תשלום והעסקה מרחוק. במהלך השנתיים האחרונות רכשה דיל 4 חברות, החברה הציבורית האוסטרלית PayGroup, הסטארט-אפ האמריקאי Legalpad, הסטארט-אפ הישראלי גרמני Zeitgold והסטארט-אפ האמריקאי Capbase המתמחה בניהול סטארטפים ותמיכה ביזמים. כל אלו מאפשרות לדיל להרחיב את השירותים שמספקת ולהתבסס כחברת HR גלובלית המנהלת עבור הלקוחות את כל שירותי חשבות השכר של עובדים בחו״ל.
חברת  Deel מעניקה שרות ליותר מ-20 אלף לקוחות, עם קצב הכנסות שנתיות של 300 מיליון דולר ARR ב-2022. בראיון האחרון שהעניק בואזיז אמר: "בסוף מה שהכי חשוב לנו זה לעזור לכמה שיותר אנשים למצוא תעסוקה ולהפוך את עולם העבודה לעולם ללא גבולות – שבו לא משנה מאיפה אתה או איפה נולדת אלא כמה כישרון יש לך וכמה מוטיבציה יש בך כדי להגשים את הפוטנציאל שלך ולהצליח״. 
חברה ישראלית נוספת, שנכנסה השנה לראשונה למדד, היא AppsFlyer שהוקמה על ידי קניאל ורשף מן ב2011. AppsFlyer היא מובילה עולמית בשוק הניתוח של אפליקציות. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרת לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות. החברה משרתת למעלה מ- 12,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-10,000 שותפים טכנולוגיים. 
על אף השיח הציבורי על ירידת ההייטק הישראלי כבשו השנה את המדד עוד 14 חברות ישראליות:   NAVAN (מקום 11), Wiz (מקום 15), Synk (מקום 19), GONG (מקום 23), Gusto (מקום 26), Hibob (מקום 55), Outreach (מקום 57), Papaya Global (מקום 69), Yotpo (מקום 70), Forter (מקום 76), Claroty (מקום 79), Cloudinary (מקום 81), Axonius (מקום 89), Ocra Security (מקום 95).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה