דיגיטל וטק

אפל משיקה: מערכת ההפעלה ה-17 IOS זמינה להורדה בישראל

בסמוך לאירוע ההשקה השנתי שלה, אפל השיקה הערב (שני) את מערכת ההפעלה החדשה שלה למכשירי האייפון, ה-17 IOS מערכת ההפעלה מציעה מגוון שדרוגים ופיצ'רים חדשים, הנה כל מה שצריך לדעת עליה
מערכת ice |  1
אייפון 15 (צילום יוטיוב/ Apple)
בשבוע שעבר, אפל קיימה את אירוע ההשקה השנתי שלה. במסגרתו, השיקה החברה מספר מכשירים חדשים, בין היתר, את האייפון 15. השדרוג שזכה לתשומת הלב הגדולה ביותר הוא השינוי במחבר הטעינה של המכשיר. היום, (שני) בשעה שמונה בערב היא השיקה את מערכת ההפעלה החדשה שלה.
אפל ידועה כחברה שנוהגת לשלב פיצ'רים ותיקים בשוק הטכנולוגיה העולמית במערכת ההפעלה שלה באיחור אופנתי, אך מבקרים רבים עדיין נוהגים לשבח אותה, משום שהיא תמיד עושה את זה יותר טוב מכולם.
 
לאחר בשנה שעברה, החברה השיקה את הפיצ'ר הוותיק של Always on display למכשירי האייפון, כעת היא מוסיפה את פונקציית הסטנד ביי, שבעצם מהווה מסך נעילה חכם בזמן שהטלפון נמצא בטעינה ובמצב אופקי. הפונקציה החדשה הופכת את המסך של הפלאפון לתצוגה חכמה שכוללת שעון ופיצ'רים נוספים.
עוד דוגמא לפיצ'ר חדש במכשירי אפל, אשר קיים במערכת האנדרואיד כבר שנים, הוא הווידג'טים. אפל לקחה את מה שאנדרואיד עושה כבר שנים וישמה אותו במערכת ההפעלה החדשה ובקרוב, נוכל להשתמש באפליקציות השונות מבלי להיכנס אליהן ממש.
אפל משדרגת את מערכת ה"אייר דרופ" ומוסיפה את הפיצ'ר "ניים דרופ", שבאמצעותה ניתן לשתף אנשים קשר בין שני מכשירי אייפון כשהם נמצאים אחד מול השני בעזרת מגע קל בין שני המכשירים. כמו כן, אפל שיפרה את התיקון האוטומטי והמילוי האוטומטי במכשיריה.
שינוי משמעותי שרלוונטי למשתמשי אפל בישראל הוא הפונט החדש שמגיע בעברית שיהיה זמין מרגע העדכון. שדרוג נוסף, שקיים שנים באפליקציות המפות של המתחרה גוגל, היא האפשרות להשתמש במפות במצב אופליין.
העוזרת הקולית "סירי" שלעיתים זוכה לביקורת בגין היכולות המוגבלות שלה קיבלה שדרוג קל ומהיום, על מנת לקרוא לה לא נצטרך יותר להגיד: " היי סירי" אלא מספיק להגיד "סירי" בלבד.
פיצ'ר חשוב להורים ולילדים שמשתמשים באייפון נקרא "צ'ק אין". תחילה, על מנת להשתמש בו, שני הצדדים צריכים להיות עם אייפון שמעודכן למערכת ההפעלה החדשה. הפונקציה מאפשרת לצד השני לדעת את המיקום של הילד, מצב הבטרייה והגעתו ליעד אליו הלך.
בנוסף, ברגע ששולח הצ'ק אין מגיע ליעדו, הצד השני מקבל אישור שהוא הגיע בשלום. אם השולח נותן גם הערכת זמן ועוברת יותר מרבע שעה מהרגע שהוא אמור להגיע ועד ללחיצה על כפתור האישור המשתמש השני יקבל על כך התראה.
אפל, כאמור, שחררה לשוק את מערכת ההפעלה החדשה ה-IOS 17, שאמורה להיות חוד החנית של מערכות ההפעלה לטלפונים סלולאריים וכעת נחכה לעדכונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכו עם העדכון
    ניסן 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם בעלי אייפון 14 חכו עם העדכון לios 17 העדכון משגע את סירי ועוד כמה פונקציות מדבר מניסיון
    סגור