דיגיטל וטק

גוגל עושה סדר: העדכונים החדשים באפליקציה האהובה

לאחר תלונות מרובות, גוגל, מכריזה על מספר פיצ'רים חדשים בשירות התמונות שלה 'גוגל פוטוס' שיעשה סדר בספריות התמונות של משתמשים ברחבי העולם
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
אחד השירותים הפופולאריים של ענקית הטכנולוגיה גוגל, הוא ה-Google Photos. משתמשים רבים העידו כי האכסון שלו מלא בתמונות כפולות, צילומי מסך ועוד שפשוט מגובים באופן אוטומטי. כעת, גוגל הכריזה שהיא עומדת לעשות סדר בגלריה עם כמה פיצ'רים חדשים.
השינוי המשמעותי ביותר יתרחש בפיד התמונות של המשתמשים, שעומד להיות יותר נקי עכשיו בזכות פיצ'ר חדש בשם Photo Stack. במסגרתו גוגל תמונות תזהה תמונות דומות, ותקבץ אותן יחדיו אחת מתחת לשנייה.
 
לפי הפרסומים, גוגל טוענת שהיא תוכל מעכשיו לזהות את התמונה הטובה ביותר ולשים אותה בראש הערימה (Stack). בנוסף, תוכלו גם להיכנס לערימת התמונות ולבחור את התמונה האהובה עליכם כדי שתוצג ראשונה.
בנוסף, גוגל עומדת לעשות קצת יותר סדר בצילומי המסך שלכם בפוטוז, ובאמצעות AI  היא מסוגלת לזהות ולקטלג את צילומי המסך והמסמכים שהעלתם לפוטוז, ובכך לסדר אותם אוטומטית באלבומים כמו "תעודות זהות", "קבלות", "פתקים", "ספרים" ועוד.
ואם כבר צילומי מסך ומסמכים, תוכלו גם להגדיר כך שגוגל תזרוק את כל צילומי המסך שלכם ישירות לארכיון אחרי 30 יום, מה שאומר שהם לא ימחקו בפועל, אבל לא יופיעו לכם בגלריה הראשית לאחר חודש.
 
מסמן כי גולת הכותרת של הפיצ'רים החדשים היא במדיה ויופיעו לכם צילומי מסך או צילומים של כרטיסים או הזמנות לאירועים, כעת תוכלו ללחוץ על כפתור Set Reminder, גוגל תסרוק את התמונה, תחלץ משם פרטים כמו שם האירוע, מועד ומיקום, ותוסיף לכם את האירוע ישירות ללוח השנה שלכם עם כל המידע שהופיע בצילום.
 
בנוסף, האירוע גם יקושר לתמונה, כך שתוכלו לשלוף את הכרטיס או ההזמנה כשאתם מקבלים את התזכורות או מגיעים לאירוע. את כל הפיצ'רים החדשים של גוגל אנו יכולים לכבות בכל רגע שנבחר אבל מסתמן שהוא יסייעו לנו רבות בכל הנוגע בעשיית סדר בגלריה שלנו באפליקציה. נכון לעכשיו גוגל עוד לא שחררה את כל הפיצ'רים הללו לכלל המשמשים. מסתמן שהם יגיעו באופן הדרגתי למשתמשי אנדרואיד ורק לאחר מכן גם לבעלי מוצרי חברת אפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה