דיגיטל וטק

קינדריל נכנסת למגזר הפיננסי: זה השירות החדש שהיא משיקה

קינדריל משיקה שרות חדש שיסייע לחברות וארגונים במגזר הפיננסי השרות, שפותח יאפשר לארגונים פיננסיים שעושים שימוש ב-Google Cloud לנהל והרחיב את פעילותם בענן בביטחון
מערכת ice | 
אבטחת ענן (צילום freepik)
קינדריל, ספקית שירותי תשתית ה-IT הגדולה בעולם, הודיעה היום על זמינותם של שירותים חדשים לארגוני שירותים פיננסיים שמשתמשים ב-Google Cloud בכדי לאחסן ולהגן בבטחה על הנתונים הסודיים והרגישים שלהם.
השירותים החדשים שפותחו ע"י חברת קינדריל, נועדו לאפשר פלטפורמת נתונים מאוחדת, ניתנת להרחבה ועשירה באבטחה כדי לתמוך בפעילויות ובדרישות הרגולציה והתאימות של הלקוחות מהמגזר הפיננסי.
    
קינדריל פיתחה שירותים חדשים מבוססי Cloud-Native Services על פלטפורמת הענן של Google Cloud עם התמקדות באבטחת מידע, אוטומציה והופכת את תהליכי הריגולציה לקלים יותר ללקוחותינו המשותפים.
באמצעות השירותים החדשים שפותחו ע"י קינדריל ארגונים יוכלו להשתמש בפתרונות האבטחה של Google Cloud כגון Confidential Computing, כדי להצפין את הנתונים הסודיים ו-Google Cloud Security Command Center לזיהוי נקודות חולשה וזיהוי איומי סייבר. הטמעת השירותים הפיננסיים של Kyndryl עבור Google Cloud  מותאמת לעמוד בדרישות ובסטנדרטים הייחודיים של חברות במיגזר הפיננסי.
"קינדריל פיתחה ארסנל פתרונות אבטחת מידע בענן מבוססי Cloud Native במטרה לסייע לארגונים במגזר הפיננסי להגן על הנתונים ועל האפליקציות שהם מנהלים ב Google Cloud.  אומר  דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל.

דרור פרל, קרדיט: אפרת קופר.
קינדריל מביאה שלושה עשורים של ניסיון בתכנון, בנייה וניהול של תשתיותIT  קריטיות ועשרות אלפי מומחים בעלי התמחות בענן ובאבטחת מידע בענן. אנחנו עושים הכל כדי לספק ללקוחותינו את מה שהם צריכים כדי לנהל ולבצע ולהרחיב את פעילותם בענן בביטחון עם רמת האבטחה הגבוהה ביותר."
השירותים החדשים כוללים:
•  Confidential Computing שירותי ליבה פיננסיים המצפין נתונים במהלך עיבוד כדי לסייע במניעת גישה לא מורשית לנתונים.
• הגנת נתונים רגישים של Google Cloud מספקת כלים לגילוי, סיווג והסוואה של נתונים רגישים כדי לסייע במניעת שימוש בהם בניתוח או בבנייה ואימון מודלים מסוג  AI/ML.
• מרכז פיקוד אבטחה (SCC) לשמירה ולפיקוח על ציות לרגולציה ואבטחה ולספק התראות מהירות על אי ציות, כמו גם הנחיות לתיקון.
כדי לאפשר מעבר מהיר וחלק ל Google Cloud עבור לקוחות שירותים פיננסיים,  התמקדה החברה במאפשרים מרכזיים, כגון עיצוב ספציפי לתעשייה שמאיץ את ההטמעה. השירותים מאפשרים ללקוחות לאמץ שיטות תפעול מודרניות כגון Infrastructure as code (IaC) וניתנים להתאים אותם לדרישות הלקוח הספציפיות ולדרישות הרגולטוריות המקומיות ומסייעים ללקוחות בביטחון ובבטחה לבנות ולפתור אתגרים עסקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה