דיגיטל וטק

תקלה חמורה בגוגל: גם לכם נמחקו קבצים מהענן?

משתמשים ברחבי העולם מעידים על תקלה חמורה בשירות האכסון 'גוגל דרייב' במסגרתו קבצים רבים נמחקו מן תיקיות האכסון שלהם. מה גוגל מתכננת לעשות מכאן?
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
שירות האחסון של ענקית הטכנולוגיה הגוגל דרייב הפך לאחד מפתרונות האחסון הפופולאריים ביותר ברחבי העולם, אך לרוע המזל, נראה שלקוחות ברחבי העולם מדווחים על תקלה משמעותית בשירות .
מספר לקוחות של גוגל דרייב, ברחבי העולם דיווחו בפורום התמיכה של החברה על כך שקבצים רבים שלהם פשוט נעלמו ללא אזהרה או התראה מוקדמת. נכון לעכשיו, מסתמן כי התקלה הופיעה בקרב משתמשי אפליקציית המחשב של גוגל ה-Google Drive for Desktop.
 
מספר משתמשים הגיבו על התקלה בפורם תמיכת הלקוחות של גוגל. בתגובותיהם ציינו לקוחות החברה שכל הקבצים שהועלו מאז מאי 2023 נעלמו, בעוד שאחרים אמרו שהבעיה הזו השפיעה על קבצים שהועלו במהלך השנה-שנתיים האחרונות.
הודעת תמיכה של גוגל ששותפה בפורום מכירה בבעיה וטוען שגוגל חוקרת את הבעיה. בינתיים, על פי הדיווחים תמיכת לקוחות מציעה שלא תבצע שינויים בתיקיית השורש שלך ב-Google Drive.
 
חשוב להרגיע ולציין כי נכון לעכשיו, התקלה לא רלוונטית למי שמשתמש אך ורק באתר Google Drive ו/או באפליקציות לסמארטפון, אך זה עדיין די מדאיג, במיוחד במידה ויש לכם קבצים רבים ומסמכים אישיים בענן של גוגל. נכון לעכשיו גוגל עוד לא הגיבה לתקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה