דיגיטל וטק

הפיתוח החדש של אפל נחשף: האם בקרוב נגלוש ברשת G6?

לאט לאט אפל, מצמצמת את השילוב של רכיבים שפותחו על ידי חברות אחרות במכשיריה .כעת, נחשף כי התוכניות של החברה לפתח מודם G6 של החברה עולות שלב. אז מתי נוכל לגלוש ברשת G6?
מערכת ice | 
אייפון 15 (צילום shutterstock)
כבר כמה שנים שאפל, מנסה לדלל את ההישענות שלה על חברות אחרות. רק לפני שלוש שנים, היא ביטלה את ההסכם שלה עם אינטל ולאחריו הכניסה את מעבדי ה-M פרי יצירתה. 
משנת 2019 דווח כי אפל,  ניסתה לעשות זאת גם במודם הסלולארי לאחר שניסתה לפתח מודם 5G, אך נכון לעכשיו היא לא עוד לא הגשימה את היעד שלה והיא מסתמכת על המודמים של חברת קוואלקום.  נראה כי למרות זאת אפל החליטה לעלות הילוך בכל הנוגע לפיתוח מודמים של הרשת הסלולארית ה-6G שמכשירי האייפון ישתמשו בהם בעתיד. אפל החלה בגיוס נרחב של עובדים שיסייעו לה בפיתוח הטכנולוגיה, אך יש להדגיש כי, פריסת רשת ה-G6 לא צפויה להתרחש בזמן הקרוב לפחות לא לפני 2030. 
 
מדוע יש חשיבות לתוכניות המודם 5G ו-6G של אפל?
התוכניות של אפל, לייצר מודמים G6 ו-G5 פנימיים עשויים להיות שילוב חלק עם המכשירים שלה, המבטיח ביצועים משופרים, יעילות צריכת חשמל ולשפר את חווית משתמש. כמו כן, מהלך זה עתיד להעניק לאפל שליטה מוגברת על החומרה שלה, ומקל על אינטגרציה מיטבית של מכשירים ויישום תכונות.
בדומה למסלול המוצלח של שבבי אפל סיליקון, הפיתוח של מודמים G6 ו-G5 קנייניים על ידי אפל משמש להפחתת התלות בספקים חיצוניים, מטפח יציבות שרשרת האספקה וממתן גורמים חיצוניים המשפיעים על שחרור מוצרים.
יתרה מכך, יש סיכוי שפיתוח מודם 5G האוטונומי של אפל יכול לבוא גם לידי ביטוי בשיפור עלויות. למרות ההשקעה הראשונית המשמעותית, המעבר מספקים חיצוניים עשוי להוביל לחיסכון בעלויות, שעלול להשפיע על ירידה במחירי האייפון לאורך זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה