דיגיטל וטק

אפל משיקה: כל הפרטים על עדכון התוכנה החדש ה-iOS 17.2

אפל השיקה את העדכון השני למערכת ההפעלה של מכשירי האייפון ה-iOS 17, אשר הביא עמו כמה פיצ'רים חדש ושינויים מרעננים למערכת ההפעלה של המכשיר
מערכת ice | 
אייפון (צילום shutterstock)
לאחר כמה הדלפות, ענקית הטכנולוגיה אפל, שחררה השבוע את העדכון התוכנה השני למערכת ההפעלה של מכשירי האייפון ה-iOS 17. אומנם לא עבר זמן רב מאז העדכון האחרון שיצא, אבל מסתמן כי החברה מציגה כמה פיצ'רים חדשים.
גולת הכותרת של ה-iOS 17.2, הוא הפיצ'ר שרבים ממשתמשי אפל חיכו לו, היכולת להתאים אישית את צליל ההתראה המוגדר כברירת מחדל. ישנה וודאות שהפיצ'ר הנ"ל יגיע זאת שבגרסת הבטא האחרונה של העדכון, למשתמשים הייתה את האפשרות לשנות את ברירת המחדל של צליל ההתראה.
 
אומנם, עד כה משתמשי האייפון יכלו לשלוט באופן מוגבל ביותר על ההתראות של הודעות, תזכורות, שיחות ופגישות, אך כעת המשתמשים יכולים לשלוט באופן נפרד על הגדרות הצלילים של האפליקציות השונות מדובר בשליטה נפרדת על הגדרות הצלילים של האפליקציות. כיוצא מכך, אפשר לבחור צליל נפרד ושונה כדי להבדיל בין סוגי ההתראות באפליקציות שונות, אבל גם כאן מדובר מתוך אוסף הצלילים הקיים בלבד.
למרות כי מדובר באפשרות בסיסית ביותר, שכמובן הייתה עוד מהימים הראשונים של מערכת האנדרואיד, עבור משתמש אפל מדובר בחידוש חשוב עבור אלה שתמיד רצו לבחור צליל מותאם משלהם. מעבר לכך, אפל אף מאפשרת לשנות את ברירת המחדל של המשוב רטט ההפטי. בעדכון החדש אפל, גם תציג את אפליקציית Journal עבור כל משתמשי האייפון, שהוא יומן דיגיטלי, מעין מקום לשתף מחשבות, החוויות וההערות האישיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה