דיגיטל וטק

גוגל מצהירה: התקלה בגוגל דרייב טופלה, האם הסאגה באמת מאחורינו?

אחרי גל תלונות בקרב משתמשי שירות האכסון של גוגל ה-Google Drive, החברה יצאה בהצהרה כי התקלה טופלה ואפשר לחזור לשגרה, אך במקביל המשתמשים טוענים אחרת
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
כבר כמה שבועות שמשתמשי Google Drive, ברחבי העולם מתלוננים על היעלמות של קבצים רבים המאוחסנים בשירות. כעת, גוגל, הגיבה לכך ופרסמה כי היא עלתה על מקור הבעיה וטענה כי עכשיו הכול תקין.
צוות התמיכה של Google Drive, קישר את בעיות אובדן הנתונים של המשתמשים לבעיית הסנכרון וציין כי הדבר השפיע רק על “קבוצת משתמשים מוגבלת” עם ציון כי הבאג נמצא בגרסה 84.0.4.0 של יישום Drive לשולחן העבודה.
 
בסוף חודש שעבר החברה הגיבה כי היא מודעת לבעיה וכתבה כי: “זיהינו את הבעיה המשפיעה על קבוצה קטנה של משתמשי שולחן העבודה ב-Drive שהשפיעה רק על שינויים בקבצים מקומיים שעדיין לא סונכרנו עם האחסון ברשת”.
כמו כן, יומיים לאחר הדיווח הראשוני של משתמשי החברה גוגל כתבה כי: “בעיה זו לא השפיעה על כל שינויי קבצים שכבר סונכרנו והיו גלויים באפליקציית Drive לנייד או בממשק המשתמש של Drive בדפדפן.”
עם זאת, זה לא מסביר את הבעיה במלואה. בעיית סנכרון פירושה רק שקבצים לא עולים או יורדים מהענן. לכן, זה לא מסביר מדוע קבצים של משתמשים מסוימים נעלמו לחלוטין. גוגל גם לא הסבירה כיצד היא תיקנה את הבעיה אך הציעה הוראות המתארות כמה דרכים לשחזר קבצים שאבדו.
למרות זאת, משתמשי Drive התלוננו שהתיקון “לא עובד לרוב האנשים”. חלק גם טוענים כי השחזור דורש מקום נוסף בכונן שאין להם כך שנדרש למחוק קבצים אחרים כדי להתחיל את התהליך. כך או כך נראה כי הסיפור הזה עוד רחוק מלהסתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה