דיגיטל וטק

טיקטוק שוברת שיא נוסף: כך הפכה לאפליקציה המרוויחה ביותר

הרשת החברתית טיקטוק, מסמנת ווי על השיג נוסף וכעת על פי נתונים היא הפכה לאפליקציה הראשונה שהיא לא משחק, שמצליחה להגיע להכנסות של 10 מיליארד דולר מרכישות משתמשים. האם האיום על מטא גדל?
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
הרשת החברתית הסינית טיקטוק, ממשיכה לשבור ושיאים היא מגיעה להשיג חדש, כשהיא הופכת לאפליקציה הראשונה שאינה משחק שמניבה 10 מיליארד דולר בהוצאות צרכנים גלובליות, והיא .צפויה להפוך לאפליקציה המרוויחה ביותר אי פעם.
נכון לעכשיו, קנדי קראש, היא המרוויחה הגבוהה ביותר הנוכחית בכל הזמנים עם הכנסות של יותר מ-12 מיליארד דולר לכל החיים, על פי הדוח של שפורסם ביום שני, ההכנסות הללו מבוססות על הכנסות שמקורן ב-Google Play ו-iOS App Store. 
 
ההוצאה מגיעה מרכישות בתוך האפליקציה של טיקטוק, של "מטבעות", שניתן להשתמש בהן לקניית מתנות למשפיענים בפלטפורמה. מתנות אלו מתגמלות את היוצרים על התוכן שלהם וניתן לפדות אותם, כאשר טיקטוק, שומר על 50% מהתשלום.
לפי data.ai, שביצעה את הסקר נמצא כי הרכישה הפופולרית ביותר באפליקציה של טיקטוק, השנה, הייתה החבילה של 1,321 מטבעות ב-19.99 דולר, מה שאומר שהיא מהווה כרבע מההכנסות של האפליקציה מתוך האפליקציה. מלבד הוצאות בתוך האפליקציה, לאפליקציית הווידאו הקצרה הפופולרית יש זרמי הכנסה נוספים, כולל פרסום ומסחר אלקטרוני. אחרי טיקטוק, האפליקציות הקרובות ביותר לחציית רף ה-10 מיליארד דולר, הן אפליקציית ההיכרויות טינדר ויוטיוב.
חששות לגבי הקשרים של טיקטוק, לסין הובילו ממשלות ברחבי העולם לאסור את השימוש באפליקציה במכשירים של גופי ממשל רשמיים. האפליקציה הואשמה גם בהתמכרות למשתמשים בני נוער ובגרימת נזקים אחרים בבריאות הנפש, דבר שטיקטוק, מכחישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה