דיגיטל וטק

מטא ומיקרוסופט בשת"פ ראשון: כך הן הולכות לשנות את שוק הגיימינג

מטא ומיקרוסופט, מכריזות על שת"פ רשמי ראשון, במסגרתו, ממשק המשחקים של האקס בוקס ה-box Cloud Gaming יהיה זמין בטכנולוגיית משקפי ה-VR של מטא. בזכות השת"פ הן מתכננות לשים סוף לתלות של הצרכנים בקונסולות גיימינג ומסכים
עידו מור | 
מיקרוסופט ומטא בשתפ (צילום shutterstock)
מטא ומיקרוסופט, מכריזות על שת"פ ראשון במסגרתו הן מביאות מהפכה של ממש לשוק המציאות המדומה ושוק הגיימינג כאשר כשאפליקציית Xbox Cloud Gaming (Beta) תהיה זמינה לשימוש במשקפי הVR של החברה ה-Meta Quest.
הפיצ'ר החדש מהווה מהפכה של ממש כי הוא למעשה מבטל לחלוטין את התלות של המשתמשים בקונסולות משחק או במסכי טלוויזיה, מכיוון שכעת יוכלו המשתמש לצרוך מאות משחקים פופולאריים בעזרת טכנולוגיית ה-VR. כמו כן, הפיצ'ר החדש מציע למשתמשים להתאים את גודל התצוגה של המשחקים  בהם הם משתמשים.
 
ההכרזה על השת"פ בין השתיים והשילוב של ה-Xbox Cloud Gaming (Beta) בפלטפורמת Quest של מטא, מציגה גם התקדמות של ממש בטכנולוגיית המציאות המדומה. ככול הנראה שפיצ'ר יהיה זמין באופן רשמי רגע לפני חופשת המולד ויהיה מעניין לראות כיצד המהלך ישפיע על המכירות של שתי ענקיות הטכנולוגיה.
מטא, חשפה לראשונה את משקפי המציאות המדומה שלה בחודש יוני האחרון. כמו כן, מיקרוסופט הכריזה רק לאחרונה, על כך שהיא שואפת להרחיב את פעילותה בתחום הגיימינג ולהכניס את אפליקציית המשחקים שלה לפלטפורמות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה