דיגיטל וטק

גוגל בבשורה אדירה למשתמשים: זה הפיצ'ר החינמי שתקבלו

על רקע התפתחות טכנולוגיית הבינה המלאכותית בעולם - גוגל החליטה לא להישאר מאחור. לאחרונה היא הודיעה כי תשלב בקרוב כלים חכמים בדפדפן הכרום שלה, אשר תעצב עבור המשתמשים ערכת נושא, תכתוב פוסטים ועוד
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
כולנו עדים להתפתחות טכנולוגיית הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, ולעובדה כי כל חברה מנסה להיות המתקדמת ביותר בתחום. גם גוגל לא יכלה להישאר מאחור, כאשר היא הודיעה כי תשלב כלים חדשים בדפדפן ה-Chrome שיעזרו להפוך את השימוש בו לפשוט יותר. בגוגל טוענים כי מדובר רק בהתחלה מבחינת ה-AI.
בחברה בחרו להתמקד בטכנולוגיית מארגן הכרטיסיות, שעוזרת למקם את כלל הכרטיסיות שנמצאות בדפדפן בצורה נוחה. החידוש המשמעותי הוא שכעת הדפדפן יוכל לעשות את זה בעצמו, וכרום יציע ליצור קבוצות של אתרים דומים.
 
תחום נוסף בו הבינה תעזור הוא דווקא בכתיבה. לחיצה ימנית כל שדה טקסט תוכל להפעיל ת תכונה והבינה המלאכותית תפיק עבורכם פוסטים, מיילים, ביקורת או למעשה כל דבר שתרצו. כמו כן, היא תוכל לתקן את הטקסט במידה ויהיה צורך.
כמו כן, ה-AI יוכל לייצר עבורכם גם ערכת נושא מותאמת אישית. תוכלו ליצור לעצמכם עיצוב נסיוני שיופק מתוך תמונה, סגנון וצבעים שבחר המשתמש, והדפדפן יפיק את הערכה עבורכם באופן אוטומטי לחלוטין ובמהירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה