בחירות 2022

חבר הכנסת הוותיק הודיע על הצטרפותו לציונות הדתית

לקראת הבחירות המקדימות לרשימת הציונות הדתית הכריז חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב על כוונתו להצטרף למפלגה, במכתב שהופץ מטעמו תקף את בנט ואת התנהלותו
מערכת ice |  3
מוטי יוגב (צילום ויקיפדיה)
מפלגת הציונות הדתית מתחילה לצופף שורות. חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב, ומי שנחשב לאישיות פוליטית בכירה וותיקה במגזר הציוני הדתי, הודיע כי בכוונתו לעזוב את רשימת הבית היהודי שבה היה חבר ולהתמודד בפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת ה- 25. הבחירות הפנימיות לסייעה יתקיימו בתאריך 23.8 ויבוצעו לראשונה באופן דיגיטלי.
 
במכתב שפרסם יוגב הוא יישר קו באופן מהיר עם האג'נדה במפלגת הציונות הדתית וכבר בתחילת דבריו תקף את ראש הממשלה הקודם נפתלי בנט. "בנט רכש את מניות המפלגה", "הגיע על כנפי האקזיט" "פיצל וקרע" ועוד שלל כינויים שבעיקר לימדו על אימוץ הטקטיקה הברורה – התנערות מכל תמיכה שהביע בעבר בנפתלי בנט.
  
לדבריו, מטרתו היא להשיב את אמונם של רבים במפלגה על ידי שקיפות ונאמנות ל"ערכי הציונות הדתית", לשם כך הוא מודיע על עזיבת ביתו הפוליטי הדועך הבית היהודי, וחבירתו לכוח העולה - בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הציונות הדתית. יוגב סיים את דבריו ואמר: "יחד נפעל בע"ה, להרמת דגלי הציונות הדתית לראש התורן ולהקרנתם על כל מישורי החיים במדינת ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לציניקנים לא לזלזל, קודם לבדוק האם חידש הרישיון לD-9 (ל"ת)
    איתן 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עוד 0 שמתגעגע למשכורת של 45000.₪ (ל"ת)
    חסר תועלת לציבור שמש 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פששש... זה וואחד מגנט מנדטים לימין
    חזי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה, סליחה... התבלבלתי עם מישהו אחר. למחוק.
    סגור