בחירות 2022

גולן: "ממשלת ביבי-בן-גביר תוביל להתרסקותה של ישראל"

ח"כ יאיר גולן מזהיר מפני עליית קרנו של ח"כ בן גביר וחרד מהקמת ממשלת ימין המונעת לדבריו "מתוקף חזון משיחי מסוכן". עוד אומר גולן כי "ערב הבחירות לכנסת ה-25, ישראל ניצבת על פי תהום, כאשר גוש נתניהו-בן-גביר מאיים לדחוף אותה ולהביא להתרסקותה"
דוד זולדן |  3
יאיר גולן, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל)
בפוסט שהעלה ח"כ יאיר גולן ממרצ הוא מציג את חשבון הנפש שלו אותו הוא מכנה 'חשבון נפש לאומי' אבל כמו בכל פוסט עם חשבון נפש מסתתרות גם רמיזות פוליטיות ואמירות מוצהרות בסוגיות בוערות שעל סדר יומה של מדינת ישראל.
גולן מסביר: "ביהודה שומרון חיים 2.6 או 2.8 או 3.2 מיליון פלסטינים. אין זה משנה אם ישראל תתקדם במסלול של סיפוח דה-יורה או סיפוח דה-פקטו ("צמצום הסכסוך"), התוצאה תהיה זהה – מדינה דו-לאומית שתגלוש במהירות למלחמת אזרחים והתפוררות
פנימית. הימין אוהב להציג את הסכמי אוסלו ככישלון ואת ההתנתקות כשגיאה. האמת הפוכה. אוסלו סימן את הכיוון ויצר תשתית אזרחית מאפשרת היפרדות, וההתנתקות היא הצלחה ביטחונית – לאומית מובהקת, אלא ששכחנו כמה נוראות היו שנות האינתיפאדה השנייה בעזה. ההפרדה בין האוכלוסיות העוינות מאז 1967 חיונית לביטחון ישראל ולעתידה כבית לאומי לעם היהודי – מדינה חופשית, שוויונית ודמוקרטית".
 
גולן מזהיר מפני עליית קרנו של בן גביר ואומר: "ארנון סגל, איש הימין הקיצוני וח"כ לעתיד מטעם "הציונות הדתית", חולם להקים מחדש את גוש קטיף. לא תהיה הקמה של הגוש ללא סיפוח של עוד 2.1 מיליון פלסטינים. מי שתומך בממשלת ביבי – בן-גביר, חייב לזכור לאן הם יצעידו את כולנו – מדינה דו-לאומית שתקרוס לתוך עצמה מתוקף חזון משיחי מסוכן, לו רוב אזרחי ישראל מתנגדים התנגדות נחרצת".
עוד אומר גולן כי "ערב הבחירות לכנסת ה - 25 ישראל ניצבת על פי תהום, כאשר גוש נתניהו-בן-גביר מאיים לדחוף אותה ולהביא להתרסקותה, וגוש לפיד מבקש להציל את ישראל שלנו ולעגן אותה לחוף מבטחים של קידמה, דמוקרטיה וחברה הגונה, צודקת ומלוכדת מכל מה שידענו מאז נתניהו חזר לשלטון ב - 2009. בואו ניטול יחדיו את הלקח הכי חשוב של מלחמת יום הכיפורים, וניישם אותו כאן ועכשיו. אין שום טעם בלחימה ללא תכלית מדינית, אין שום היגיון בסיפוח ללא הבנת ההשלכות והתוצאות המזוויעות לעתידה של ישראל".
לסיום הוא אומר כי "ב-1 בנובמבר תהיה הזדמנות לכולנו לחזק את עקרונות השלום והשוויון, הביטחון והצדק החברתי, ההשכלה, הקדמה והעבודה היצרנית. אומה חפצת חיים בוחרת חזון אופטימי, המבוסס על ערכים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא ציפיתי שיגיד אחרת...
    אלינור 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולן לא מבין כנראה מה זה שמאל. לא נבחר למרצ כי זאת מפלגה ששונאת גברים אשכנזים. לא ברור מתי יתפכח.
    סגור
  • 2.
    עוד ליצן סמאלני פולט שטויות הגולן (ל"ת)
    דן 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה אותו גולן שאמר שאוסלו יביא שלום (ל"ת)
    רוני 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור