בחירות 2022

דרמה בבית המשפט העליון: שיקלי יוכל להתמודד לכנסת

השופטים בבית המשפט העליון קיבלו את הערעור ופסקו 8:1: עמיחי שיקלי יוכל להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת ה-25 ובכך ההחלטה הראשונית התהפכה
מערכת ice | 
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
פחות מחודש לבחירות, דרמת ענק נרשמה היום (ראשון) בבית המשפט המשפט העליון. בעקבות הערעור של עמיחי שיקלי, כל השופטים למעט גרוסקופף שותפים להחלטה לאפשר לשיקלי להתמודד בליכוד לכנסת ה-25.
בסך הכל 7 שופטים בעליון נגד הנשיא הבא של בית משפט העליון השופט יצחק עמית, מדובר בעוד מהלומה ליועמ״שית גלית בהרב מיארה. כרגע פסק הדין הוא ללא נימוקים עקב לחץ הזמן. הם יינתנו בהמשך. 
 
ברוך קרא, הפרשן המשפטי של חדשות 13 ניתח: "אם הבנתי נכון את מה שהתרחש לקראת סוף הדיון, השופטים עשויים להציג את זה כך שהייעוץ המשפטי לכנסת הציג עמדה שגויה בפני השופט עמית. אם כך יהיה, הפיכת ההחלטה של השופט עמית תהיה הרבה פחות קטלנית עבור עמית, אבל נחכה לנימוקים".
כמו כן, ההחלטה לגבי עידית סילמן נותרה כשהייתה וגם היא תוכל להתמודד לכנסת: "בית המשפט החליט פה אחד לדחות את העתירה נגד החלטת ועדת הבחירות המרכזית לאשר את מועמדותה של חברת הכנסת לשעבר עידית סילמן ברשימת "הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה" בבחירות לכנסת ה-25 .לפיכך רשאית חברת הכנסת לשעבר סילמן להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה