בחירות 2022

ח"כ גינזבורג: ״גורמי קיצון עלולים להכתיב דרכה של ישראל"

הח"כ היוצא איתן גינזבורג מהמחנה הממלכתי במסר מדאיג לחברה הישראלית: "ניסיתי להיות גורם מחבר". על תוצאות הבחירות: "מצער אותי, אבל זו דרכה של הדמוקרטיה"
דוד זולדן |  4
ח"כ איתן גינזבורג ממפלגת "כחול-לבן" (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
ח״כ איתן גינזבורג מהמחנה הממלכתי שנחשב לכוכב עולה בפוליטיקה הישראלית מסיים את דרכו מוקדם מכפי שצפה, בפוסט סיכום כהונה הוא מזהיר מפני השלכות הממשלה הבאה ורומז על עתידו: ״ניסיתי להיות גורם מחבר. הבנתי שפשרה והסכמה הן לא ויתור אלא הדרך להגיע לפתרון הטוב ביותר בכל סוגיה״.
בפוסט כתב גינזבורג: ״השתדלתי לאורך כל תקופת כהונתי כחבר הכנסת לשרת את הציבור בנאמנות. זו הייתה תקופה מאתגרת בה הכנסת נבחרה והתפזרה 5 פעמים, השיח הקצין, המפריד הרים את ראשו והיכולת לחבר בין חלקי החברה הלכה והפכה למשימה קשה יותר ויותר. ביליתי שעות ארוכות בחדרי בכירי האופוזיציה והקואליציה בניסיון להגיע להבנות ולקדם חקיקה שטובה לאזרחים. הבנתי שהפשרה וההסכמה הן לא ויתור - אלא הדרך להגיע לפתרון הטוב ביותר בכל סוגיה".
 
בהמשך מציין גינזבורג כי "באופן אישי ניסיתי לאורך כל התקופה להשפיע, לשנות, להפוך את החיים לקלים יותר - הן כחבר הכנסת והן כשר. אני גאה בהישגים שהצלחתי להוביל בין השאר עבור הקהילה הגאה בתקציבים תקדימיים ובשינוי מדיניות ממשלתית; עבור השלטון המקומי, בהעברת סמכויות נרחבות יותר בתחומים שונים; עבור גמלאים בתשלום רטרואקטיבי של גמלת הבטחת הכנסה לאזרחים ותיקים; בהפחתת בירוקרטיה ורגולציה שיקלו על חיי האזרחים ועוד ועוד״.
על הכנסת שנבחרה הוסיף: ״מצער אותי שהקצוות וגורמי קיצון עלולים להכתיב את דרכה של מדינת ישראל בשנים הקרובות. אבל זו דרכה של הדמוקרטיה, ואל לנו לאבד את התקווה ואת האמונה בצדקת הדרך ובעתידה של המדינה. אני מאמין בישראל ובאזרחיה. מאמין שאפשר ליצור עתיד משותף וטוב לחברה הישראלית״.
עוד התייחס להמשך דרכו: ״את כל חיי הבוגרים הקדשתי לפעילות ציבורית – זה הייעוד שלי. אני מתכוון להמשיך בדרך זו מתוך שאיפה לעשות טוב בדברים קטנים ובדברים גדולים. אני מודה מעומק הלב לבני גנץ על ההזדמנות שהעניק לי לשרת את ישראל ואת הציבור, ומאחל לו ולכל סיעת המחנה הממלכתי הצלחה רבה בכנסת ה-25. אני מודה לשותפיו לדרך ולכל מי שהאמין. אל תפסיקו להאמין בישראל, בעם, בחברה ובאדם. אני מאמין וממשיך בדרך זו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האפס שהביא עלינו את הרחבת חוק הסמכויות
    איתן 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלאק מפחד מגורמי קיצון, אתה הקיצון
    סגור
  • 3.
    כן, ראינו איך אתה כנציג המחנה הממלוכי מנסה 'לחבר'
    גיל 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתפקידך כיו"ר ועדת הכנסת את חה"כ שיקלי, כשעזרת לכנופיית 'ימינה' המושחתת לסלק את הח"כ היחיד בסיעה שנשאר נאמן להבטחות הבחירות הקודמות שי 'ימינה' לבוחריה - רק כדי להונות אותם ולגנוב את קולותיהם ולהעבירם לסמאל הקיצוני. נעשה צדק פואטי ואתה עפת מהכנסת - ושיקלי נכנס.
    סגור
  • 2.
    מהללי שאידים
    יוסי 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר טוב יזבל
    סגור
  • 1.
    למה למה למה
    NRMG 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לנסות להפחיד?. תירגע והכול יהיה בסדר. אני לא חושב שתפקיד האופוזיציה זה לנסות להפחיד את התושבים.
    סגור