השוק

מניית טבע מזנקת: "אם נמשיך כמו בשנה האחרונה - נייצר ערך"

ריצ'רד פרנסס, מנכ"ל טבע אמר היום כי הוא מאמין שאם החברה תמשיך בקו בו היא נקטה בשנה החולפת, היא תייצר ערך למשקיעים; בעקבות הדברים המניה החלה לטפס בבורסה
ניצן כהן |  1
ריצ'רד פרנסיס (צילום shutterstock)
מנכ"ל טבע, ריצ'רד פרנסס דיבר היום בפני עיתונאים על עתיד החברה. פרנסס אמר כי אם החברה תמשיך בקו בו היא נקטה בשנה החולפת (הגברת הדגירה של האוסטדו והאג'ובי עם שימת דגש על סיגמנט הפרמצבטיקה) הרי שהחברה תייצר ערך לבעלי המניות.
הדברים של פרנסס התקבלו בקרב המשקיעים בדברים חיוביים על ההתפתחות של החברה ותהליך היציאה שלה מהמשבר הגדול שאיים על יציבותה ומכאן המניה החלה לטפס בבורסה.
 
"אני מאמין שהחברה תהיה בעלת ערך גבוה יותר מהיום. אני מאמין באסטרטגיה ואם נמשיך להתמקד בה כפי שעשינו בשנה האחרונה, השוק יעריך אותנו בהתאם ונייצר ערך לבעלי המניות שלנו. זה מסע של שנים רבות ואנחנו ממוקדים במטרה.
"אסטרטגיה זה דבר טוב, אבל היכולת להוציא אותה לפועל תלויה באנשים ובעובדים של החברה, בידע שלהם. בטבע יש עובדים מצוינים עם גאווה ורצון עז להצליח. הם לא מוכנים להפסיד וזה הזמן שלנו לעלות להתקפה ולנצח. אין מדינה או חברה כמו ישראל וטבע שיכולים להתנהל בצורה כזאת מרשימה במהלך מלחמה, כפי שקורה בחודשים האחרונים" אמר פרנסס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טבע מניית העם
    תותח מצוי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שבקרוב ניראה אותה בשערים הרבה יותר גבוהים טיסה נעימה במהלך השנה הצלחה למשקיעים שלנו בטבע.
    סגור