השוק

אחרי שצברה חוב של 1.3 מיליארד דולר: דרמה ענקית ב"כתר פלסטיק"

חברת "כתר פלסטיק" דרשה 1.3 מיליארד דולר, כגודל החוב שלה, אך קיבלה רק הצעה אחת מקרן פורטיסימו ב-900 מיליון דולר, הצעה אותה לא קיבלו. כעת, חברת כתר עוברת לידי הנושים, ובעלי החוב של החברה משתלטים עליה, והאחים סגול, מייסדי החברה, ייפרדו ממנו באופן סופי
מערכת ice |  1
כתר פלסטיק (צילום יחצ, shutterstock)
אחרי שנקלעה לחוב עתק של לא פחות מ-1.3 מיליארד דולר והעמידה את החברה למכירה לפני הליך פירוק, חברת "כתב פלסטיק" קיבלה הצעות נמוכות ממה שציפתה, אחרי שנודע כי רק קרן פורטיסימו, מתוך שש מועמדות, הגישה הצעה בסכום של 900 מיליון דולר, וכעת היא עוברת לידי הנושים, אחרי שבעלי החוב של החברה החליטו להשתלט עליה ולא לקבל את ההצעה. 
על פי פרסום היום (רביעי) ב"כלכליסט", בעלי החוב של חברת "כתר פלסטיק" החליטו שלא לקבל את ההצעה של קרן פורטיסימו, בעקבות הסיבה שהם ציפו לקבל 1.3 מיליארד דולר - כגודל החוב שצברו. כעת, החברה עוברת לידי קבוצת בעלי החוב המורכבת מכמה גופים זרים, בהם Beach Point Capital Management, CVC Capital Partners, Intermediate Capital Group and Invesco ומשקיעים בראשות ג'רמי בלנק.
 
בעקבות כך, משפחת סגול, האחים סמי ויצחק, בניו של יוסף סגול שייסד את החברה, שהחזיקו עד כה ב-20% ממניותיה, ייפרדו ממנה בקרוב. כזכור, משפחת סגול מכרה 80% ממניות החברה תמורת 1.4 מיליארד דולר, כך שרק הצעה שהייתה עולה על מיליארד דולר הייתה משאירה אותם בחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו לוקחים ב900 ונכנסים שותפים עם המחיארד
    היה נשאר להם נזיל 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה הפסידו הכל
    סגור